  • 81. Data: 2009-06-01 11:55:35
    Temat: Re: pytanie z serii- "co mi grozi"
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > a ja ci napisze wyraznie
    > to ze ktos byl pod wplywem nie oznacza ze to alkochol byl przyczyna
    > tragedii, kumasz ta subtelna roznice?
    > alkochol nie determinuje tego co sie stalo

    Pozostańmy więc przy swoich zdaniach. Mam też nadzieję iż sąd potraktuje
    alkohol jako okoliczność obciążającą.

    Dla mnie EOT.

    --
    spp

  • 82. Data: 2009-06-01 11:56:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.06.2009 spp <s...@o...pl> napisał/a:
    > Nie. Nie sądzę aby sąd zastanawiał się nad wpływem alkoholu na
    > zachowanie się motocyklisty w tym przypadku, chyba że obrona będzie
    > usiłowała sąd przekonać iż 1 promil to był naturalny poziom alkoholu we
    > krwi w przypadku sprawcy.
    > Wpływ pasażera na spowodowanie wypadku jest diametralnie inny niż
    > prowadzącego, to akurat jest zupełnie jasne.

    To że nie dostrzegasz innych możliwości nie oznacza, że nie istnieją.
    Powtarzasz po prostu swoje prywatną opinię nawet nie próbując odnieść
    się do argumentów. W sumie nie mój problem.

    > I właśnie związek kierowcy z wypadkiem wynika z samego faktu siedzenia
    > za kierownicą.

    Tak, oczywiście. Np. jak ktoś mu wejdzie wprost pod koła. Wybitny związek
    ze stanem upojenia i z tym czy i kto siedział właśnie za kółkiem.

    --
    Marcin

  • 83. Data: 2009-06-01 11:59:41
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 13:44:42 +0200, szerszen napisał(a):

    > wirtualny alkomat zeznaje, ze 1 promil to dla faceta 180cm 75kg sa 3 piwka
    > po jakiejs 1,5 godzinie

    realny alkomat pokazuje dla faceta 190/100 po 1,5h po jednym piwku 0,00

    roznie bywa, kazdy ma inny metabolizm
    --
    marcin

  • 84. Data: 2009-06-01 12:03:13
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 13:29:13 +0200, zly napisał(a):

    > jeden promil to pewnie ze 2 piwka. po wiekszosci ludzi tego nie widac

    Tylko albo trzeba ważyć 40 kilogramów, albo mieć doprawione porządnie
    spirytusem. Bo facet 80 kilogramów, po godzinie i trzech piwach 55 ma
    ledwie circa 0,9 promila. Dla przedziału 0,7 do 2 promili obserwowane jest:

    "Zaburzenia równowagi, sprawności, koordynacji ruchowej, błędy w logicznym
    myśleniu, wadliwe wyciąganie wniosków, opóźnienie czasu reakcji, wyraźna
    drażliwość, zachowanie agresywne, wzrost ciśnienia krwi, przyspieszona
    akcja serca."

    Więc raczej będzie po nim coś widać.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 85. Data: 2009-06-02 06:50:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Na przykład przez zaniechanie jeżdżenia motocyklem

    przeciez to wlasnie napisalem

    > Trzeba zupełnie nie mieć wyobraźni, by nie przewidzieć, że pijany
    > motocyklista popisujący się przed kolegami to pewne kłopoty.

    a ten swoje, takie popisy nawet na trzezwo, to proszenie sie o klopoty,
    dlatego twierdze ze alkohol nie mial tu wplywu na to co sie stalo

    ale jak widze nie trafia

  • 86. Data: 2009-06-02 06:51:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > To że nie dostrzegasz innych możliwości nie oznacza, że nie istnieją.
    > Powtarzasz po prostu swoje prywatną opinię nawet nie próbując odnieść
    > się do argumentów. W sumie nie mój problem.

    ja mam wrazenie ze spp to albo wojujacy aa, albo ofiara pijanego kierowcy,
    bo to wrecz fanatyzm z jego strony