  • 1. Data: 2004-06-09 13:15:41
    Temat: pytanie z prawa budowlanego
    Od: "michael" <m...@g...pl>

    witam,
    Chcialem zapytac czy nadal aktualne sa nastepujace przepisy:
    1. ze przy stawianiu plotu pomiedzy dzialkami wysokosc jego podmurowki nie
    moze przekroczyc 60cm a pozostala czesc musi miec budowe azurowa
    (przeswitujaca)?
    2. czy mam prawo postawic plot na granicy bez zgody sasiada na granicy dzialki
    (z tego co mi wiadomo trzeba sie przesunac na swoja dzialke o jakies 40cm)
    Prosze o podanie takze (jesli to mozliwe) aktualnych aktow prawnych, ktore to
    reguluja.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2004-06-09 16:23:59
    Temat: Re: pytanie z prawa budowlanego
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > Prosze o podanie takze (jesli to mozliwe) aktualnych aktow prawnych, ktore to

    a ile razy jeszcze masz zamiar pytac o podobne sprawy?
    w watku http://tinyurl.com/2gddf otrzymales takie odpowiedzi, ktore
    kazdego inteligentnego czlowieka naprowadza na slady prowadzace do
    rozwiazania opisanego problemu. dostales wedke wiec idz na lowy
    zamiast szukac gotowego rozwiazania :P

  • 3. Data: 2004-06-10 08:47:23
    Od: "michael" <m...@g...pl>

> [...]
    > kazdego inteligentnego czlowieka naprowadza na slady prowadzace do
    > rozwiazania opisanego problemu. dostales wedke wiec idz na lowy

    chyba nie doczytales dokladnie mojego pytania poniewaz pytak o aktualne
    rozporzadzenia i ustawy a ty podajesz mi jakies orzeczenia z 2000 roku !
    dlatego pytam ponownie, jesli nie wiesz to po prostu nie pisz bo tylko
    balagan robisz a nie pomagasz,
    michal

  • 4. Data: 2004-06-10 10:08:41
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > rozporzadzenia i ustawy a ty podajesz mi jakies orzeczenia z 2000 roku !
    > dlatego pytam ponownie, jesli nie wiesz to po prostu nie pisz bo tylko

    powiedz mi chlopaku skad ty sie urwales? zagladales w ogole do tego, co ci
    podalem? co ty sobie wyobrazasz, ze TK orzeka w sprawie ogrodzen co dwa
    dni? inteligentny czlowiek czyta i sprawdza i zauwaza, ze zapodane przeze
    mnie orzeczenie jest _o_b_w_i_a_z_u_j_a_c_e_!! taki jest stan prawny aktu.
    rozgarniety czlowiek znajdzie w sentencji wyroku wszystkie potrzebne mu
    akty prawne i zrozumie, ze aby znac tresc najnowszego rozporzadzenia w
    sprawie warunkow technicznych, jakim powinny odpowiadac budynki i ich
    usytuowanie, poszuka w wyszukiwarce, do ktorej link tez podalem, powiazanych
    aktow wykonawczych. tak zrobi inteligentny czlowiek. a jak zrobisz ty?

    ty wolisz wejsc na grupe kilka razy zadajac to samo pytanie w wielu watkach.
    z lenistwa albo niedorozwiniecia umyslowego wolisz, aby podano ci na tacy
    wszystkie odpowiedzi i jeszcze najlepiej, aby byly tobie przychylne... :P

    jak smiesz mowic, ze ja czegos nie wiem w momencie kiedy to ty szukasz
    pomocy i nie jestes w stanie zweryfikowac tego czy ja akurat cos wiem czy
    nie. jak smiesz mowic, ze ja robie balagan skoro, to ty zachowujesz sie jak
    troll i mega lamus? naucz sie szacunku do innych i zanim zaczniesz wymagac
    czegokolwiek od innych najpierw wymagaj od siebie. a skoro nie umiesz
    skorzystac z narzedzi, jakie sie tobie oferuje to nie mow, ze sa one zle
    lecz przyznaj sie, ze to ty jestes cienias i nie zawracaj ludziom glowy.

    marcin

  • 5. Data: 2004-06-10 11:06:58
    Od: "michael" <m...@g...pl>

> [...]
    > skorzystac z narzedzi, jakie sie tobie oferuje to nie mow, ze sa one zle
    > lecz przyznaj sie, ze to ty jestes cienias i nie zawracaj ludziom glowy.

    no i znowu nie doczytales - JAK NIE WIESZ TO NIE PISZ !!
    i kto tu jest niedorozwiniety mi powiedz teraz, idz popatrz do lustra i
    zastanow sie bo widze ze nawet prostych zdan nie potrafisz zakumac!
    michal

  • 6. Data: 2004-06-10 13:06:56
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > no i znowu nie doczytales - JAK NIE WIESZ TO NIE PISZ !!
    > i kto tu jest niedorozwiniety mi powiedz teraz, idz popatrz do lustra i
    > zastanow sie bo widze ze nawet prostych zdan nie potrafisz zakumac!

    hehe. smieszny jestes. znam odpowiedz na twoj problem i ty tez mozesz
    ja poznac. wystarczy, ze ruszysz glowka.
    marcin