  • 1. Data: 2003-11-18 18:08:02
    Temat: pytanie teoretyczne o jednolity tekst ustawy - jak to jest?
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Witam,

    Borykam sie z WKU i chce im udowodnic ze mam racje, czego
    efektem bedzie przeniesienie do rezerwy. Nie chce kombinowac
    itp tylko skorzystac z rozporzadzenia ministra.
    Ogolnie opisalem to w poprzednim poscie, ale teraz mam bardzo
    konkretne pytanie na ktore pewnie spora czesc z Was bedzie
    mogla mi udzielic krotkiej odpowiedzi. Tyle tytulem wstepu.

    Wiec - jest sobie ustawa o powszechnym obowiazku obrony,

    USTAWA
    z dnia 21 listopada 1967 r.
    o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
    Opracowano na
    podstawie: tj. Dz.U. z
    2002 r. Nr 21, poz.
    205, Nr 74, poz. 676,
    Nr 81, poz. 732, Nr
    113, poz. 984 i 985,
    Nr 156, poz. 1301, Nr
    166, poz. 1363, Nr
    199, poz. 1673, Nr
    200, poz. 1679 i 1687,
    z 2003 r. Nr 45, poz.
    391, Nr 90, poz. 844,
    Nr 96, poz. 874, Nr
    139, poz. 1326.

    Pierwsze (Dz.U. 2002 nr 21 poz. 205) to sama ustawa ujednolicona, a
    potem doprowadzajace ta ustawe do tekstu jednolitego, dobrze mysle?

    Chodzi mi o artykul 91, ktory ma jakiestam brzmienie w powyzszej
    ustawie, ale wydaje mi sie ze brakuje tu adnotacji o tym ze ten
    artykul (tz zmieniony w ten sposob) dotyczy tylko studentow
    rozpoczynajacych studia w roku 2002/2003, o czym mowa jest w
    (wymienionej powyzej) ustawie Dz. U. Nr 166, poz. 1363
    (zmieniajacej ten artykul), a konkretnie w art.3 tej ustawy

    (Przepisy art. 1 pkt 3, 4, 6, 7 i pkt 11-13 oraz art. 2 mają
    zastosowanie do studentów i studentek, którzy rozpoczęli
    studia w roku akademickim 2002/2003 lub w latach następnych.)

    Jezeli dobrze to wszystko rozumiem, to po prostu brakuje takiej
    adnotacji w tekscie ujednoliconym, tylko jak to wytlumaczyc tym
    w WKU tak aby ich przekonac?

    Sierp

    PS. Mam nadzieje ze ten post nie pojawi sie X razy, bo wlasnie
    przestalem korzystac z (nie)dzialajacych newsow mojego providera (Aster)

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq