  • 1. Data: 2003-11-18 17:57:15
    Temat: spadek a długi
    Od: "Ryś" <r...@b...adresu.pl>

    Mój ojciec rozwiódł się z moją matką 28 lat temu.Ożenił się powtórnie i ma
    dwoje dzieci. Od tego momentu mieszka gdzieś na drugim końcu Polski .Nigdy
    nie utrzymywaliśmy kontaktu i nawet nie wiem czy jeszcze żyje.Mam pytanie,
    czy ewentualnie jestem spadkobiercą i w którym momencie mogę odrzucić spadek
    aby nie odpowiadać za jego długi?

  • 2. Data: 2003-11-18 18:00:45
    Temat: Re: spadek a długi
    Od: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl>

    Mam pytanie,
    > czy ewentualnie jestem spadkobiercą

    jezeli nie wyeliminuje Cie w testamencje to jestes

    i w którym momencie mogę odrzucić spadek
    > aby nie odpowiadać za jego długi?

    gdy sie o nim dowiesz (spadku oczywiscie)

    pozdro

  • 3. Data: 2003-11-18 18:09:08
    Od: "Ryś" <r...@b...adresu.pl>

  • 4. Data: 2003-11-18 18:11:59
    Od: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl>

    to jestes ustawowym spadkobierca

    ps.wyrazniej oddzielaj post na ktory odpisujesz od swojej wypowiedzi