  • 1. Data: 2006-07-25 12:03:15
    Temat: nierozliczona delegacja
    Od: ...@...c

    Witam,

    Poprzedni pracodawca nie zapłacił mi za delegację - mija prawie miesiąc.
    Czy są jakieś terminy do których jest on zobligowany do uregulowania tych
    zobowiązań? Jaka jest droga do wymuszenia zapłaty - przez sąd pracy?

    --
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-07-25 13:37:27
    Temat: Re: nierozliczona delegacja
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 25 Jul 2006 14:03:15 +0200, ...@...c napisał(a):

    > Poprzedni pracodawca nie zapłacił mi za delegację - mija prawie miesiąc.
    > Czy są jakieś terminy do których jest on zobligowany do uregulowania tych
    > zobowiązań? Jaka jest droga do wymuszenia zapłaty - przez sąd pracy?

    Księgowa mi podpowiada że nie ma nic specjalnie dla delegacji.
    Idź do PIP i pogadaj z radcą prawnym - pewnie po prostu trzeba
    pogonić księgową - jeśli to duża firma to coś się mogło zapodziać.
    Jeśli mała to kombinują - ale radca Ci podpowie jak ich pogonić
    żeby się nie naciągać po sądach.

    Pozdrawiam,
    Henry