  • 1. Data: 2006-07-25 12:25:01
    Temat: Sprzedaz na allegro i jej prawne skutki.
    Od: "!" <!@!.pl>

    Witam.
    Pisze do Was bo moze doradzicie co zrobic z takim sprzedajacym.
    Zakupilem bilety na Lige Swiatowa na tej aukcji
    http://www.allegro.pl/item117379002.html
    Chcialem skontaktowac sie ze sprzedajacym ale okazalo sie, ze w danych nie
    podal numeru telefonu. Napisalem maila, gdyz mialem nadzieje, ze poda numer
    telefonu i dogadamy sie jak bedzie wygladal odbior biletow.
    Jakie bylo moje zdziwienie gdy zobaczylem ta aukcje.
    http://www.allegro.pl/item117410699.html
    Jak widac bilety zostaly sprzedane po raz drugi i wiem, ze ja tych biletow
    juz nie kupie od niego ale skoro zawarlismy umowe (bo zostala zawarta
    podczas pierwszej aukcji) to czy moge dochodzic swoich praw jako kupujacy?

    piomark

  • 2. Data: 2006-07-25 12:35:16
    Temat: Re: Sprzedaz na allegro i jej prawne skutki.
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "!" <!@!.pl> napisał w wiadomości

    > podczas pierwszej aukcji) to czy moge dochodzic swoich praw jako kupujacy?

    Dochodzić zawsze możesz.
    Inna sprawa, że szanse na sukces masz mniej niż mizerne.
    Wystaw negatywny komentarz i odpuść sobie.

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2006-07-25 19:13:53
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > juz nie kupie od niego ale skoro zawarlismy umowe (bo zostala zawarta
    > podczas pierwszej aukcji) to czy moge dochodzic swoich praw jako kupujacy?

    Jesli nie straciłes pieniedzy to zgłos tą podwojna sprzedaz do allegro
    oraz wystaw mu negatywa.

    --
    Krzysiek, Krakow