  • 1. Data: 2002-04-11 17:57:38
    Temat: Broń biała i pozwolenie?
    Od: "Gregon" <g...@k...chip.pl>

    Witam
    Chcialbym sie dowiedziec jak wygladaja regulacje prawne dotyczace posiadania
    broni bialej - czy trzeba miec pozwolenie na bron biala lub ewentualnie
    gdzies posiadanie takowej rejstrowac? Jako bron biala mam tu w szczegolnosci
    na mysli : nunchaku i miecz

    --
    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-04-11 18:08:52
    Temat: Re: Broń biała i pozwolenie?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Thu, 11 Apr 2002, Gregon wrote:

    > posiadania broni bialej - czy trzeba miec pozwolenie na bron biala lub
    > ewentualnie gdzies posiadanie takowej rejstrowac? Jako bron biala mam tu
    > w szczegolnosci na mysli : nunchaku i miecz

    Na broń niepalną nie są zwykle wymagane zezwolenia, z wyjątkiem ostrzy
    ukrytych, kastetów, nunczaków, pałek oraz kuszy cięciwowych. Podstawa -
    art. 11 ust. 4 i 5 ustawy o broni i amunicji.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)