    From: "Wojtuś" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanie o rozbój
    Date: Tue, 15 Jun 2004 10:26:43 +0200

    wczoraj w drodze do szkoły napadł ktoś na mnie i chciał mi ukraść komorke
    ale spłoszył go świadek (dane podałem policji), byłem na policji z tatą
    (jestem niepełnoletni) aby zgłośić zawiadomienie przestępstwa zostało ono
    spisane na tate a ja zostałem przesłuchany w charakterze poszkodowanego.
    policjant uznał to jako usiłowanie rozboju, domyślam się, że sprawca jest
    niepełnoletni więc co mu grozi jak go znajdą? pan policjant zapewniał, że są
    duże szanse na znalezeinie go. to byl chyba jakis artykuł 248 kpk ale na
    googlach to sprawdziłęm to całkiem co innego nież to co zostało wpisane w
    zawiadomieniu o przestepstwie wiec sie myle. pod jaki artykuł podpada
    rozbój? czy policja będzie mnei później do siebie wołać czy cos takiego?
    zaczynaja sie wakacje i chciał bym gdzieś pojechać ale czy nie bede po tem
    non stop wzywany na komende itp? czy groża mi jakieś nieprzyjemności na
    policji wogole z tego zdazenia?