eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopytanie o gwarancję › Re: pytanie o gwarancję
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o gwarancję
    Date: Tue, 06 Dec 2005 14:27:08 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 45
    Message-ID: <dn43n4$2mqn$2@node3.news.atman.pl>
    References: <dn2ktj$2j9n$1@node1.news.atman.pl>
    <e6cd2$43955564$d4ba5985$31802@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline10706.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node3.news.atman.pl 1133875749 88919 85.89.162.199 (6 Dec 2005 13:29:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2005 13:29:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <e6cd2$43955564$d4ba5985$31802@news.chello.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:347474
    [ ukryj nagłówki ]

    Beniamin napisał(a):
    > sg napisał(a):
    >
    >> Witam,
    >> mam takie małe pytanie: mój brat kupił komputer w hipermarkecie ;-) i
    >> po jakimś czasie przestał działać, więc go zareklamował. W rezultacie
    >> otrzymał komputer po naprawie: naprawiono płytę główną i wymieniono
    >> nagrywarkę na całkiem nową. Nie dostał karty gwarancyjnej jako, że 'my
    >> nie dajemy takich kart, karta jest jedna do zestawu'. Dodatkowo
    >> zwiększono mu okres gwarancyjny o 14 dni, chociaż nie wiem dlaczego.
    >> Centrala z warszawy powiedziała, że karta gwarancyjna się należy, ale
    >> serwis z Łodzi na to znowu, że oni nie dostają takich kart i nie ma
    >> dodatkowej gwarancji na tą wymienioną nagrywarkę i obowiązuje
    >> gwarancja na cały zestaw komputerowy. Wydaje mi się, że coś tu jest
    >> nie tak, czy może mi ktoś podać jakieś paragrafy do tego ?
    >
    >
    > Gwarancja nie jest obowiązkowa, więc tylko od warunków gwarancji
    > zapisanych w karcie gwarancyjnej zależy, czy na wymienione części
    > dostaniesz dłuższą gwarancję, czy nadal obowiązuje ten sam okres.
    > Przeczytaj dokładnie warunki.
    >

    OK, ale co z tym, ze tam jest nowa nagrywarka, a nie ma na nia gwarancji
    producenta, tylko gwarancja firmy, ktora ja tam wsadzila na caly
    'zestaw'. Zawsze mi sie wydawalo, ze w takim przypadku jest gwarancja na
    podzespol taka jaka daje producent, a firma wymieniajaca to nie ma nic
    do gadania


    sg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1