    From: "Nowak Ł." <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytania dotyczace otwarcia firmy
    Date: Wed, 19 Feb 2003 22:11:17 +0100

    Witam

    mam pare pytań, z góry dziekuje za wszelakie info
    chce otworzyc mala firme zajmujaca sie montazem sieci osiedlowych,
    podlaczaniem do inernetu, itp itd.
    i teraz moje pytanie jezeli jestem studentem czy musze placic pełny zus, ( z
    tego co sie orientuje to jest to okolo 500 zl) czy da sie to jakos ominac?
    bo nieprzypuszczam zebym zdolał na siebie zarobic..

    teraz drugie pytanko jezeli firma nieprzynosi dochodow czy musze placic
    podatek? czy podatek place tylko od tego co zarobilem???

    trzecie pytanko
    jak wyglada sprawa otwarcia firmy i zatrudnienia kogos do pomocy? czy ma to
    sens? czy jest to oplacalne? czy lepiej otworzyc dwie firmy? czy moze 1
    firme dwu osobowa? za wszelkie uwagi z góry dziekuje, przepraszam ze
    niewyrazam sie fachowo ale jestem kompletnym laikiem w tych sprawach
    pozdrawiam Nowak Ł.