  • 1. Data: 2012-08-27 10:37:10
    Temat: pudło, a świadczenie?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Jeśli jakiś emeryt trafia do pudła (nierzadki przypadek) i jest to
    zwykła "kara więzienia", a nie jakieś dodatkowe "pozbawienie praw" - to
    czy jego emerytura podlega zawieszeniu?

    Jeśli tak, to na jakiej podstawie? (Bo w kpk nie znalazłem). A jeśli
    nie, to dlaczego? (Skoro przechodzi na utrzymanie państwa w nieco innej
    formie)

    Tak się zastanawiam... Jeśli udało by się sąd uprosić o internet, to
    czemu nie?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

  • 2. Data: 2012-08-28 21:30:45
    Temat: Re: pudło, a świadczenie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Aug 2012, SQLwiel wrote:

    > Jeśli jakiś emeryt trafia do pudła (nierzadki przypadek) i jest to zwykła
    > "kara więzienia", a nie jakieś dodatkowe "pozbawienie praw" - to czy jego
    > emerytura podlega zawieszeniu?

    A odsetki od złożonych w banku lokat też mu przestają się naliczać?

    > Jeśli tak, to na jakiej podstawie? (Bo w kpk nie znalazłem). A jeśli nie, to
    > dlaczego? (Skoro przechodzi na utrzymanie państwa w nieco innej formie)

    Chwila, Ty twierdzisz że emeryt jest na "utrzymaniu państwa"?
    A politycy nijak nie chcą się do tego przyznać, ZA NIC ;)

    Emerytura stanowi "należność" dla uposażonego i już.

    pzdr, Gotfryd