  • 1. Data: 2012-08-27 11:43:29
    Temat: kolejna kompromitacja polskich sadow
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1513943
    ,zostal-oskarzony-i-dwa-razy-skazany-za-morderstwo-s
    ad-uznal,3271871,id,t,zid.html

    Czy może już to było?

    Swoją drogą - jakże znajomo dla mnie brzmi uznawanie za wiarygodnych
    wewnętrznie sprzecznych zeznań... Widać to norma.

    Np. w moim przypadku sąd uznał za wiarygodne zeznania, które sprowadzały
    się do tego, że moja "ofiara" wyciągnęła legitymację, potem została "bez
    powodu" potraktowana gazem... przez cały czas twardo tłumacząc, dlaczego
    nie należy robić zdjęć. Dopiero jak ochroniarz skończył tłumaczyć i
    prosić, to się zorientował, że leci na niego kapsaicyna i doznał
    "oparzeń chemicznych" (kolejna bzdura, ale sąd raczył tę opinię biegłego
    zignorować).

    "Sprawiedliwość jest ostoją mocy i trwałości Rzeczypospolitej" - cóż...
    Może to dlatego nie jesteśmy mocarstwem? ;->

  • 2. Data: 2012-08-27 14:24:54
    Temat: Re: kolejna kompromitacja polskich sadow
    Od: "dK" <d...@a...pl>

    wiadomości news:503b4121$1@news.home.net.pl...
    > http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1513943
    ,zostal-oskarzony-i-dwa-razy-skazany-za-morderstwo-s
    ad-uznal,3271871,id,t,zid.html

    > Czy może już to było?

    Ale warto powtarzać. To nie tylko kompromitacja sądów, prokuratury ect....
    to kompromitacja struktur całego państwa polskiego.
    W końcu to owe struktury wyhodowały tą patologię.

    dK

  • 3. Data: 2012-08-28 09:07:02
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

> [...]
    > "Sprawiedliwość jest ostoją mocy i trwałości Rzeczypospolitej" - cóż...
    > Może to dlatego nie jesteśmy mocarstwem? ;->

    Cóż, nasza trzecia władza cehuje się jeżeli nie korupcją, to dużą grupą
    ludzi którzy pozorują pracę. Do mocarstwa oni nas nie prowadzą.

    pozd

  • 4. Data: 2012-08-28 22:04:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Aug 2012, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Swoją drogą - jakże znajomo dla mnie brzmi uznawanie za wiarygodnych
    > wewnętrznie sprzecznych zeznań... Widać to norma.

    Skoro normą jest niewszczynanie postępowań mimo istnienia ewidentnych
    dowodów składania fałszywych zeznań przez świadków, to co się
    dziwić :[

    > "Sprawiedliwość jest ostoją mocy i trwałości Rzeczypospolitej" - cóż...
    > Może to dlatego nie jesteśmy mocarstwem? ;->

    Na pewno państwo nie jest mocarstwem (z tego powodu).
    Bo to praworządność jest w ogóle wyznacznikiem "po co nam państwo".

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2012-08-29 05:26:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    >
    > Skoro normą jest niewszczynanie postępowań mimo istnienia ewidentnych
    > dowodów składania fałszywych zeznań przez świadków, to co się

    ale są przykłady gdy prokuratura z uporem godnym lepszej sprawy bada z
    gruntu bzdurne sprawy wydając kasę na nic.

  • 6. Data: 2012-08-29 08:25:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.08.2012 05:26, Marek Dyjor pisze:

    > ale są przykłady gdy prokuratura z uporem godnym lepszej sprawy bada z
    > gruntu bzdurne sprawy wydając kasę na nic.

    Ooo, tak to też znam - jak znalazłem na chodniku wyrzucone przez kogoś
    pudełko po nabojach od KBKSu z jednym zapomnianym niewystrzelonym i
    zaniosłem na komisariat, a durna prokuratorka oskarżyła mnie o
    nielegalne posiadanie... Tym razem sędzia była niezepsuta systemem i
    zamiast przyklepać formalnie prawidłowy wyrok (posiadałem? posiadałem!
    bez wymaganego zezwolenia? bez! a że w celu zabezpieczenia i
    dostarczenia organom... czy to ważne?) mało nie padła ze śmiechu
    umarzając sprawę ;)

  • 7. Data: 2012-08-29 08:59:46
    Od: "dK" <d...@a...pl>

    wiadomości news:503db5c9$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > bez wymaganego zezwolenia? bez! a że w celu zabezpieczenia i
    > dostarczenia organom... czy to ważne?) mało nie padła ze śmiechu

    Pani prokurator nie rozumiała pojęcia "posiadanie". To normalne biorąc
    poziom wykształcenia tego środowiska.
    Dziwne, że sędzia znał ..... fuksiarz z Ciebie :)

    W Polsce tak jak musisz mieć pełnomocnika ds. urzędowych listów poleconych
    musisz mieć też
    polisę od niewykształconych prokuratorów i sędziów. Następnym razem otocz
    miejsce znaleziska nie zbliżając się organoleptycznie do pudełka
    podejrzanego o wypełnienie choćby kapiszonami i wezwij policję saperów,
    brygadę antyterorystyczną. Dostaniesz może co najwyżej grzywnę wezwanie za
    zawracanie głowy bardzo ważnym instytucjom, ale nie bedziesz siedział!

    dK
    PS. Wszyscy o zdrowych zmysłach łączcie się! ... jest już nas naprawdę
    niewielu....

  • 8. Data: 2012-08-29 10:22:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 Aug 2012, dK wrote:

    > PS. Wszyscy o zdrowych zmysłach łączcie się! ... jest już nas naprawdę
    > niewielu....

    Ale trzeba przyznać, że działania "organów" raczej przyczynią się do
    wzrostu liczby tych, którzy zaczną pukać się w głowę.
    Co prawda ciągle "zaostrzyć przepisy", "zaostrzyć przepisy" i "zakazać"
    ma poparcie ("społeczne"), ciekawe gdzie leży granica w powszechnym
    zajarzeniu że nie tu leży sedno problemu.

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2012-08-29 10:51:51
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    (ciap)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ch%C3%B3w_wsobny

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 10. Data: 2012-08-29 10:54:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Co prawda ciągle "zaostrzyć przepisy", "zaostrzyć przepisy" i "zakazać"
    > ma poparcie ("społeczne"), ciekawe gdzie leży granica w powszechnym
    > zajarzeniu że nie tu leży sedno problemu.

    Lim->inf