  • 1. Data: 2012-08-26 20:37:15
    Temat: dogonilismy USA...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://finanse.wp.pl/kat,134314,title,Kto-dozyje-zwr
    otu-pieniedzy-z-Amber-Gold,wid,14866120,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=1f0ec

    Pomimo ostrzeżeń KNF, włożyli kilkaset tysięcy w "inwestycje w złoto" i
    zamiast wyciągnąć wnioski... chcą przy pomocy jakiegoś Niemca pozwać
    Polskę.

    Jak dla mnie to jest głupota i skurwysyństwo. Żywo przypomina mi te
    słynne opowieści o USA z pozwami o oparzenia wrzątkiem, co skutkowało
    dupochronnymi ostrzeżeniami, że gorący płyn grozi poparzeniem.

    A potem narzekanie, że prawo interweniuje, ogranicza... skoro debile
    sami chcą, żeby "państwo" za nich myślało, to skąd potem zdziwienie, że
    prawo bywa idiotyczne?!

    Jak dla mnie ci pozywający powinni nie tylko zostać "spuszczeni na
    drzewo" ale jeszcze powinni zostać pozbawieni prawa wyborczego.

    W sumie - czy czasem oni nie znieważają Polski twierdząc, że to "państwo
    jest winne" ich głupoty, przez którą nie zrozumieli ryzyka?

    W sumie jakby dostali maksymalny wyrok za Art. 133, to mogliby się
    załapać na utratę praw publicznych.

    Na marginesie: dlaczego po prostu nie kupili sami złota? To legalne! A w
    przypadku kupowania "bielików" - nawet nie opodatkowane!

  • 2. Data: 2012-08-27 08:57:33
    Temat: Re: dogonilismy USA...
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Pomimo ostrzeżeń KNF, włożyli kilkaset tysięcy w "inwestycje w złoto" i
    > zamiast wyciągnąć wnioski... chcą przy pomocy jakiegoś Niemca pozwać
    > Polskę.

    Niemiec liczy, że jak już trafił zorganizowana grupę niemyślących, to
    może jeszcze ich hurtem skubnie na kolejne parę tysiów tytułem zaliczki
    na proces, który i tak przegra. No ale to będzie przecież spisek
    postkomuny (żydów, masonów, cyklistów - niepotrzebne skreślić) a nie
    jego wina :)
    Jacyś z Polski też już wcześniej oferowali zbiorowy pozew i obsługę
    prawną. Jakby to coś dało poszkodowanym...

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2012-08-27 08:59:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2012 08:57, Krzysztof Jodłowski pisze:

> [...]
    > Jacyś z Polski też już wcześniej oferowali zbiorowy pozew i obsługę
    > prawną. Jakby to coś dało poszkodowanym...

    A potem ci idioci będą oskarżać państwo polskie, że ich nie ochroniło
    przed tym prawnikiem, który ich wydoił i zostawił na lodzie ;)

  • 4. Data: 2012-08-27 10:40:55
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-08-27 08:59, Andrzej Lawa pisze:

    > A potem ci idioci będą oskarżać państwo polskie, że ich nie ochroniło
    > przed tym prawnikiem, który ich wydoił i zostawił na lodzie ;)

    Rzadko się z Tobą zgadzam, ale w tym wypadku muszę przyklasnąć.
    Dodam:
    Jakie społeczeństwo jest silniejsze? Czy takie, które w błogostanie
    liczy na opiekuńcze państwo, refunduje straty wszystkim debilom,
    ogromnymi nakładami stwarza pozory, że ci debile są użyteczni - czy może
    takie, które pozwala nieprzystosowanym umrzeć z głodu, przygłupów
    pozostawia na łasce ich rodzin i bliskich, a zboczeńców i morderców
    (patrz Brejvik) wiesza na latarniach ku przestrodze?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

  • 5. Data: 2012-08-27 10:50:30
    Od: Hiob <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-27 10:40, SQLwiel pisze:

> [...]
    > pozostawia na łasce ich rodzin i bliskich, a zboczeńców i morderców
    > (patrz Brejvik) wiesza na latarniach ku przestrodze?

    Tylko wiesz jesli "panstwo" ma wszystko w dupie to podatki powinny
    wynosic 0, u nas podatki wynosza prawie 50% od nawet bulki z papieru a i
    tak "panstwo" ma wszystko w dupie

  • 6. Data: 2012-08-27 10:56:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2012 10:40, SQLwiel pisze:

> [...]
    > liczy na opiekuńcze państwo, refunduje straty wszystkim debilom,
    > ogromnymi nakładami stwarza pozory, że ci debile są użyteczni - czy może

    Zależy co dla ciebie oznacza "silniejsze".

    Pamiętaj, że idiotami znacznie lepiej się steruje. Oddają myślenie innym
    spryciarzom (czy to w gajerkach, czy to w sukienkach czy purpurach),
    robią co się im każe, a zawsze można im kazać zadeptać jakiś inny kraj
    wciskając im jakiś wygodny kit.

    I przede wszystkim - nie podskakują! (a przynajmniej nie robią tego
    skutecznie, przynajmniej bez sterowania z zewnątrz)

  • 7. Data: 2012-08-27 10:58:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 20:37:15 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jak dla mnie to jest g�upota i skurwysy�stwo. �ywo przypomina mi te
    >
    > s�ynne opowie�ci o USA z pozwami o oparzenia wrz�tkiem, co skutkowa�o
    >
    > dupochronnymi ostrze�eniami, �e gor�cy p�yn grozi poparzeniem.

    Jak zostawie na parkingu auto z kluczykami w środku i auto to mi ukradna to też pozwe
    Polske że nie dopilnowała aby złodziej był wyeliminowany ze społeczeństwa;)
    PS
    W amber gold rekordzista "zainwestował" podobno 3,5mln zł.;)

  • 8. Data: 2012-08-27 11:14:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2012 10:50, Hiob pisze:

    > Tylko wiesz jesli "panstwo" ma wszystko w dupie to podatki powinny
    > wynosic 0,

    Ale nie ma wszystkiego w dupie.

    Tylko żeby było tak, jak chcą "poszkodowani" przez Amber Gold - to
    podatki musiałyby być 100% ;) (skoro chcą mieć pełną kontrolę)

  • 9. Data: 2012-08-27 11:16:00
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-08-27 10:50, Hiob pisze:

    > Tylko wiesz jesli "panstwo" ma wszystko w dupie to podatki powinny
    > wynosic 0, u nas podatki wynosza prawie 50% od nawet bulki z papieru a i
    > tak "panstwo" ma wszystko w dupie

    Też przyklasnę.
    Podałeś skrajny przypadek, ale jak rozumiem - chodzi Ci o
    proporcjonalność. Tzn mniej opieki implikuje mniej podatków.
    Na początek proponuję znieść przymus ZUSu, przymus NFZ, przymus szkolny,
    uokik, giodo, wypisać się z UE ichwcj, policzyć "proporcjonalnie wg
    udziału w budżecie" o ile należy zmniejszyć podatki w związku z tym i
    zobaczyć co będzie się działo.
    Drugie "na początek" - np. z powodu afery AG (choć to trochę za słabe...
    o ile w końcu tam chodzi? jakieś <200 mln? Toż-to pryszcz!) powywieszać
    członków rządu na latarniach za nieudolność i zobaczyć, co będzie dalej
    - kto się zgłosi do następnych wyborów... :)
    U Darwina to się zdaje się nazywało "dobór naturalny".

    Czy zauważyliście może, że każdy akt prawny, który ma jakąś grupę
    chronić (np pracownice, w tym młode(matki), bezrobotnych,
    niepełnosprawnych, konsumentów) - zawsze obraca się przeciwko tym
    "chronionym"?

    Jest jeszcze jeden aspekt: Jeśli jakiemuś podmiotowi "dano" władzę,
    (chodzi tu o grupę społeczną, np posłów, polityków, ministrów), to nie
    ma bata, aby ta grupa, mając władzę, działała na rzecz innego dobra, niż
    swoje własne. "cui bono?" - zdaje się tak się to nazywało...
    Tylko perspektywa bezwzględnej eksterminacji w przypadku nadużyć jest w
    stanie ich powstrzymać.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

  • 10. Data: 2012-08-27 12:45:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-08-26 20:37, Andrzej Lawa pisze:
    > Pomimo ostrzeżeń KNF, włożyli kilkaset tysięcy w "inwestycje w złoto" i
    > zamiast wyciągnąć wnioski... chcą przy pomocy jakiegoś Niemca pozwać
    > Polskę.
    Rozwiązanie jest na początku artykułu: skoro powodzianie mogą niemal co
    roku być "ratowani" przez RP, skoro turyści są ściągani z zagranicy na
    koszt podatników, po upadku biur podróży, to czemu się dziwisz? Ja też
    chciałbym uzyskać jakąś pomoc. Nie stać mnie np. na dom i jestem zdania,
    że podatnicy powinni mi go zafundować, a jak jadę gdzieś w Polskę moim
    12 letnim gratem, to w przypadku awarii, żądam holowania do domu na
    koszt premiera :-> Niestety jestem sam, ale może przed wyborami ktoś
    chciałby utworzyć grupę nacisku, która wymusi dla nas takie, przecież
    należne, świadczenia? :->

    Maciek