eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopublikowanie w sieci niewygodnych informacji na tema produktu › publikowanie w sieci niewygodnych informacji na tema produktu
  • Data: 2005-06-14 16:35:08
    Temat: publikowanie w sieci niewygodnych informacji na tema produktu
    Od: "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Proszę o pomoc w odpowiedzi na taki problem:

    Będąc zbulwersowanym niską jakością lodówki Liebherr, która zepsuła się w
    sposób uniemożliwiający dokonanie naprawy zaraz po zakończeniu gwarancji
    postanowiłem opisać zrarzenie na stronie internetowej.
    W opisie posługuję się konkretną marką, modelem, nazwą przedstawiciela. Czy
    przedstawiciel producenta w Polsce ma podstawy do posądzenia mnie o
    naruszenie jego dóbr z powodu opublikowania tych treści?

    Oto link do strony:
    http://liebherr.fm.interia.pl/

    pozdrawiam

    --