  • 11. Data: 2003-01-27 00:18:56
    Temat: Odp: psychiczne znęcanie się ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcyś <m...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b11qfv$nve$...@n...tpi.pl...
    > Dla Sandry dodam jeszcze § 3 tego artykułu.

    dziękuję za uprzejmość ...

    Sandra

  • 12. Data: 2003-01-27 00:23:39
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Sandra napisa_(a):
    >
    > A co to ma do rzeczy?

    a nie ma żadnego znaczenia?

    > No to spróbuj jeszcze wykazać, że to coś jest w zasadzie normalnym
    > następstwem dokuczania i przezywania. A potem postaraj się jeszcze
    > przypisać dokuczającemu winę... A jeszcze umyślną...

    a jak znajdą się obcy świadkowie ? że , następstwem był skok z okna ?

    Sandra

  • 13. Data: 2003-01-27 00:58:40
    Temat: Re: Odp: psychiczne znęcanie się ?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b11u87$kv5$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:

    > a jak znajdą się obcy świadkowie ? że , następstwem był skok z okna ?

    A swiadkowie beda w stanie ocenic potencjalna zlozonosc sytuacji?
    Jest sobie osoba ktora jest wykonczona psychicznie, powiedzmy gleboka
    depresja wynikla np. z klopotow w pracy w rodzinie etc. Jest tez osoba
    ktora jej dokucza (zlosliwy sasiad) ale bynajmniej nie jest odpowiedzialna
    za te depresje. Po kolejnej scysji z sasiadem nastepuje skok z okna.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2003-01-27 06:27:28
    Temat: Odp: Odp: psychiczne znęcanie się ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@z...router...

    > A swiadkowie beda w stanie ocenic potencjalna zlozonosc sytuacji?

    a świadek jest od oceny ?

> [...]
    > ktora jej dokucza (zlosliwy sasiad) ale bynajmniej nie jest odpowiedzialna
    > za te depresje. Po kolejnej scysji z sasiadem nastepuje skok z okna.

    nie wiem własnie cały czas próbuje sie od Was znawców dowiedziec jak to
    jest w tego typu sytuacjach ?

    Sandra

  • 15. Data: 2003-01-27 06:47:04
    Temat: Re: Odp: Odp: psychiczne znęcanie się ?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b12jih$3pe$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:

    > a świadek jest od oceny ?

    No wlasnie MZ nie, ale czym innym jest stwierdzenie: "..że , następstwem
    był skok z okna" jak nie taka ocena?

    A-tam. Co zes taka zla?

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2003-01-27 08:43:19
    Temat: Odp: Odp: Odp: psychiczne znęcanie się ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:8...@z...router...
    > In article <b12jih$3pe$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:
    > No wlasnie MZ nie, ale czym innym jest stwierdzenie: "..że , następstwem
    > był skok z okna" jak nie taka ocena?

    swiadek zeznaje,że tak uwaza po ostatnich zachowaniach ale ocene czy była
    śmierc w wyniku zachowań innych nalezy chyba do sądu i biegłych ...mysle
    się?

    > A-tam. Co zes taka zla?

    zla ? raczej nie tylko ciekawska :-)

    Sandra

  • 17. Data: 2003-01-27 10:09:53
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 18. Data: 2003-01-27 14:51:43
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:004b01c2c5fc$0f979ce0$a740200a@zm...

> [...]
    > świadek mówi, że rozmawiał z samobójca i ten powiedział, że chyba popełni
    > samobójstwo, bo go sąsiad denerwuje etc. :)

    a sędzia słucha i afro robi mu sie na głowie :-)

    Sandra