    From: "marek" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przywłaszczenie mienia, kradzież, szantaż...
    Date: Tue, 13 May 2014 11:03:08 +0200

    dla mnie sprawa wygląda jak w temacie ,, ale dla policji juz nie ...
    ale od początku ...
    pracowałem u pewnego gościa w warsztacie przez okres około 1,5 miesiaca,
    oczywiście bez umowy(pieniądze do kieszeni, tzw. dniówki)... kiedy zaczołem
    się domagać swoich praw, czyli umowy, ubezpieczenia, itp,,,, stałem się
    niewygodny dla typa i mnie wyrzucił ... następnego dnia przyjechałem po
    swoje rzeczy osobiste, a gość mi powiedział że mi ich nie odda ponieważ
    jestem mu "coś" winien tj. kase (300zł), groził mi pobiciem, może nie w
    dosłowny sposób, ale sugerował....

    policja oczywiście zlała ciepłym moczem sprawe i mówiła że to nie ich
    sprawa, że nie mogą interweniować bo nie doszło do przestępstwa ponieważ
    gość mi nie ukradł tych rzeczy tyylko wszedł w ich posiadanie legalnie, czy
    coś takiego... i zaproponowali mi abym mu oddał 300zł a on mi odda moje
    rzeczy i po sprawie....
    tak samo mówili że sugerowanie pobiciem (zmierzenie się kto silniejszy)
    przestępstwem nie jest, bo do takowego pobicia nie doszło, ba nawet jakby mi
    podbił oko to to tez nie jest pobicie ....
    normalnie ja nie rozumiem tego kraju i postepowania policji....
    czy skierować pismo do sądu odrazu ?

    czy mógłby mi ktoś coś podpowiedzieć co mógłbym zrobić aby odzyskać swoje
    rzeczy bądz co bądz dla mnie wartościowe...
    z góry serdecznie dziękuję