  • 1. Data: 2002-02-03 02:26:09
    Temat: przyciemniane szyby w autach
    Od: "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam>

    Witam.
    Mysle, ze kodeks drogowy to tez jakies prawo, wiec moze nie nakrzyczycie na
    mnie za NTG.

    Czy ktos moglby napisac, jak to w koncu jest z przyciemnianiem szyb w
    autach? Glownie chodzi o szyby przenie ( boczne przednie ofkoz a nie te od
    frontu :) )
    Jedni mowia ze nie wolno, inni, ze wolno ale tylko troche...
    Jaka jest prawda?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-02-03 09:41:45
    Temat: Re: przyciemniane szyby w autach
    Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie>

    Użytkownik "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam> napisał w wiadomości
> [...]
    > frontu :) )
    > Jedni mowia ze nie wolno, inni, ze wolno ale tylko troche...

    podobno nie mozna przyciemniac szyb samodzielnie np naklejajac folie -
    dotyczy to przednich szyb (bocznych przednich tez). tylne (za kierowca)
    mozna zaciemniac do woli.
    podobno tez jak auto jest wyposazone w przyciemniane fabrycznie szyby to
    wolno tak jezdzic. pewnie chodzi o jakis atest bezpieczenstwa.
    ja mam ciemnozielone, rowniez frontowa i nikt sie nie przyczepia, ale to
    jest jakis model szyby z katalogu, ze jest zielona i tyle.
    z tego co widzialem to jezdza u nas nawet maluszki z czarnymi szybami.
    musisz sie gdzies zapytac o sprowadzenie takiego szkla jesli ma byc
    przepisowo.

  • 3. Data: 2002-02-03 22:52:19
    Od: "lume" <i...@f...prv.pl>

    Oj ludzie,
    przecież przyciemniona szyba chroni kierowcę np. przed porażeniem
    słonecznym, które może być bardzo szkodliwe... reszty się sdomyślcie...