  • 1. Data: 2004-07-08 16:24:35
    Temat: przewóz dzieci na kolonie
    Od: "Pozioma" <a...@p...onet.pl>

    Bardzo proszę o wszelkie informacje dotyczące wymogów związanych z przewozem
    dzieci, jakie musi spełnić organizator wypoczynku letniego. Interesują mnie
    przede wszystkim uregulowania prawne na ten temat, a w szczególoności przewóz
    dzieci koleją.
    Sprawa jest bardzo pilna, ponieważ mój syn (10 lat) wyjeżdża już w tą sobotę.
    Organizator w ostatnim czasie zaczął zmieniać czas i plan podróży z
    częstotliwością mniej więcej raz na 2 dni:-(. Ta forma podróży, jaką
    zaproponowano nam dzisiaj nie wydaje mi się do końca bezpieczna, dlatego
    chciałabym wiedzieć, czy jest zgodna z obowiązującym prawem.

    Poziomka