  • 1. Data: 2005-01-09 12:47:58
    Temat: przetwarzanie danych?
    Od: <t...@o...pl>

    Witam,

    Chcialbym zrobic strone www gdzie ludzie moga zamieszczac ogloszenia.
    Dzialalnosc niekomercyjna. Czy do tego potrzebuje jakiegos pozwolenia na
    przetwarzanie i gromadzenie danych osobowych? (zakladam ze przy umieszczaniu
    ogloszenia na stronie kazdy moze sobie podac imie, nazwisko i inne
    informacje ktore beda dostepne publicznie na www).

  • 2. Data: 2005-01-09 14:32:27
    Temat: Re: przetwarzanie danych?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    Czyli chcesz wystawić w sieci publicznie dostępny słup ogłoszeniowy. No,
    moim zdaniem raczej zezwolenia to żadnego nie wymaga.

  • 3. Data: 2005-01-09 19:48:42
    Od: <t...@o...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czyli chcesz wystawić w sieci publicznie dostępny słup ogłoszeniowy. No,
    > moim zdaniem raczej zezwolenia to żadnego nie wymaga.

    No ale przeciez zbieram i przetwarzam wtedy dane osobowe w swojej bazie
    danych. Mozna tak sobie bez zezwolenia? :)

  • 4. Data: 2005-01-09 21:11:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No ale przeciez zbieram i przetwarzam wtedy dane osobowe w swojej bazie
    > danych. Mozna tak sobie bez zezwolenia? :)

    Bo ja wiem, czy Ty przetwarzasz? Rzuć okiem na grupy dyskusyjne zawierające
    ogłoszenia. Tam też są dane osobowe, a jakoś nikt nie krzyczy, że ktoś tymi
    danymi administruje. tymi danymi administrują sami zainteresowani. To
    przecież oni je tam umieszczają, oni mogą korygować, aż wreszcie oni mogą
    usunąć. Ja bym do tego w ten sposób podchodził.