  • 1. Data: 2009-10-12 09:05:06
    Temat: prześladowany przez sądy rolnik potrzebuje prawnika
    Od: Obywatelskie nieposłuszeństwo <o...@o...info>

    Dramatyczna historia polskiego rolnika prześladowanego przez polskie
    sądy:
    http://tiny.pl/hq4bs
    Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) - www.obnie.info

  • 2. Data: 2009-10-12 10:25:20
    Temat: Re: prze???????????????????????????????????????????????
    Od: "K.M." <D...@O...PL>

    Obywatelskie niepos????????????????????????????? pisze:
    > Dramatyczna historia polskiego rolnika prześladowanego przez polskie
> [...]

    mało ludzi ma podobne problemy ?

    cytaty z linka

    "Protestowałem przeciwko karaniu mandatami rolników za brak świateł przy
    ich ciągnikach, choć nie reagowano na poważniejsze uchybienia.?"

    A co to rolnicy są ponad prawem

    "Powód? Nieuregulowana rzeka!"

    nie mógł się dowiedzieć lepiej o kupowanym terenie ?

    "a ja, który wyczyściłem bardzo długi odcinek rzeki usuwając przeszło
    250 sztuk drzew nie otrzymałem ani złotówki."

    jak wyżej + nielegalne usuwanie drzew powinien słono zapłacić

    różnie w życiu bywa ale ludzi poszkodowanych w różny sposób są miliony i
    nikt im nie pomaga. Dotacje od państwa dostają ludzi którzy giną w
    kilka/naście/dziesiąt osób na raz, a co z rodzinami osob które giną w
    wypadkach na co dzień ?

    Od tego są odpowiednie instytucje żeby pomóc takim ludziom jak Pan z
    linka, a grupa dyskusyjna jak nazwa wskazuje służy do dyskusji a nie
    jako instytucja charytatywna.

  • 3. Data: 2009-10-12 10:42:57
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik K.M. napisał:

> [...]
    >
    > Od tego są odpowiednie instytucje żeby pomóc takim ludziom jak Pan z
    > linka, a grupa dyskusyjna jak nazwa wskazuje służy do dyskusji a nie

    Na dodatek, miał pole nad rzeką a ubezpieczyć się od zalania nie był
    łaskaw, ale to nazwijmy pomyłką. Na drugi rok miał to samo i to już
    można nazwać tylko głupotą bo o pomyłce nie ma już mowy.

  • 4. Data: 2009-10-12 10:46:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    cyklista pisze:

    > Na dodatek, miał pole nad rzeką a ubezpieczyć się od zalania nie był
    > łaskaw, ale to nazwijmy pomyłką. Na drugi rok miał to samo i to już
    > można nazwać tylko głupotą bo o pomyłce nie ma już mowy.

    Skończysz jak Cimoszewicz.

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-10-12 10:48:05
    Od: "K.M." <D...@O...PL>

    cyklista pisze:

    > Na dodatek, miał pole nad rzeką a ubezpieczyć się od zalania nie był
    > łaskaw, ale to nazwijmy pomyłką. Na drugi rok miał to samo i to już
    > można nazwać tylko głupotą bo o pomyłce nie ma już mowy.
    Teren zalewowy ubezpieczenia straaaaaaaaaaaaaaaaasznie drogie, albo
    ubezpieczać nie chcą a biedni rolnicy nie maja pieniędzy na to, wolą
    odszkodowania itp.

  • 6. Data: 2009-10-12 10:56:00
    Temat: Re: przeoeladowany przez s?dy rolnik potrzebuje prawnika
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 12, 11:05 am, Obywatelskie niepos?uszenstwo <o...@o...info>
    wrote:
    > Dramatyczna historia polskiego rolnika prześladowanego przez polskie
    > sądy:http://tiny.pl/hq4bs
    > Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) -www.obnie.info

    http://www.falszywy.trop-reportera.pl/nieprawada-w-m
    ediach/nieprawada-w-mediach/jestem_sobie_polak_maly.
    html

  • 7. Data: 2009-10-12 11:14:49
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    BK pisze:

    > http://www.falszywy.trop-reportera.pl/nieprawada-w-m
    ediach/nieprawada-w-mediach/jestem_sobie_polak_maly.
    html
    Czyżby jakaś moda na "życie na statusie pokrzywdzonego przez los" ?

    Kilka dni temu program TVN Uwaga! który, podobnie jak wiele innych
    mediów kilka miesięcy wcześniej ostro gardłował w sprawie Szukielów
    którzy mają stracić prawa rodzicielskie za rzekome przypadkowe zaniedbanie

    http://uwaga.onet.pl/20687,news,,czy_nikolina_z_rodz
    enstwem_wroci_do_domu,reportaz.html

    zamieścił reportaż:

    http://uwaga.onet.pl/24743,news,,zmarnowali_kolejna_
    szanse,reportaz.html

    Wygląda na to, że "Polak potrafi", najwyraźniej głównie wyłudzać. Smutne.

    --
    MZ