  • 1. Data: 2007-04-08 14:50:27
    Temat: przerwa w pracy na karmienie
    Od: w...@w...pl

    Witam. Korzystam w pracy z godzinnej przerwy na karmienie, ostatnio kierownik
    mi powiedział że mogę z tej przerwy korzystac do ukończenia przez dziecko 1
    roku. Czy to prawda? Może wie ktos który art dziennika ustaw dotyczy tej sprawy
    Dziękuje za pomoc
    Pozdrawiam Wiolka

  • 2. Data: 2007-04-10 15:08:13
    Temat: Re: przerwa w pracy na karmienie
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    w...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > roku. Czy to prawda? Może wie ktos który art dziennika ustaw dotyczy tej sprawy

    Ustawa Prawo Pracy- znajdziesz na ww.sejm.gov.pl

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl

  • 3. Data: 2007-04-11 05:31:26
    Od: "wiolkum" <w...@w...pl>

    > Ustawa Prawo Pracy- znajdziesz na ww.sejm.gov.pl
    >

    > Dzięki
    Pozdrawiam