  • 1. Data: 2006-04-30 14:08:27
    Temat: komornik - art. 895 par.1 kpc
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Witam serdecznie wszystkich:-))

    bardzo prosze o pomoc w interpretacji art. 895 par. 1 kpc.

    sytuacja faktyczna jest nastepujaca:
    1/ komornik prowadzi wobec mnie postepowanie egzekucyjne
    2/ posiadam wierzytelnosc od podmiotu majacego siedzibe w innej apelacji
    3/ chcialbym wierzytelnoscia od tego podmiotu zaspokoic mojego komornika

    problem jest nastepujacy:
    Czy komornik moze egzekwowac wierzytelnosc (z konta bankowego) od
    podmiotu majacego siedzibe w innej apelacji, czy tez musze
    przeprowadzic to za posrednictwem dwoch komornikow: wlasciwego dla
    siedziby podmiotu oraz wlasciwego dla mojego miejsca zamieszkania??

    bardzo prosze o wyjasnienie, ew. wskazanie odpowiednich zrodel:-)

    bungo