  • 1. Data: 2007-10-17 09:07:17
    Temat: przeprowadzenie dowodu z korespondencji mailowej
    Od: " Liliana" <l...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    Planuję przeprowadzić w sądzie dowód z korespondencji mailowej (sprawa
    rozwodowa z mojego powództwa). Podejrzewam, że same wydruki maili mogą być dla
    sądu niewystarczające. Czy to na mnie ciąży obowiązek udowodnienia, że
    rzeczywiście mail wyszedł z określonego miejsca, o określonym numerze IP, a
    więc z miejsca zamieszkania nadawcy? Czy może to sąd ustala źródło
    korespondencji? Jak to wygląda? Czy podobnie rzecz się może mieć np. ze stroną
    osobistą pozwanego na portalu randkowym?

    Będę wdzięczna za jakieś światełko w tunelu.

    Dziękuję, Liliana.