  • 1. Data: 2007-01-28 23:34:17
    Temat: przepisy kulinarne
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Czy ogolnodostepne przepisy kulinarne zamieszczone na jakiejs stronie
    moge pobrac wszystkie i wykorzystywac na swojej stronie ?

    Czy wystarczy jak podam zrodlo i adres do strony skad je wzialem ?

    Czy musze pytac autora o zdanie ? Bo przepisy najczesciej sa niewiadomego
    autorstwa gdyz sa powielane na wielu stronach. Czesto tez przepisy dodaja
    odwiedzajacy strone wiec nie sa one pisane przez autora.

    Jak to jest z prawem autorskim w tej dziedzinie ?

  • 2. Data: 2007-01-29 00:12:46
    Temat: Re: przepisy kulinarne
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.01.2007 smerf <s...@a...home.pl> napisał/a:
    > Czy ogolnodostepne przepisy kulinarne zamieszczone na jakiejs stronie
    > moge pobrac wszystkie i wykorzystywac na swojej stronie ?

    A czy jest jakiś powód dla którego zadajesz to samo pytanie w ciągu paru
    dni?

    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: smerf <s...@a...home.pl>
    Date: Wed, 24 Jan 2007 01:36:49 +0100
    Subject: przepisy kulinarne a prawo autorskie

    Spodziewasz się, że się prawo w międzyczasie zmieniło, czy nie rozumiesz
    wcześniejszych odpowiedzi?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-01-29 00:48:27
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > A czy jest jakiś powód dla którego zadajesz to samo pytanie w ciągu paru
    > dni?

    Powod jest taki, ze pilnie potrzebuje tresci na strone www zwiazana z praca
    magisterska na informatyce.
    Tresci sam pisac nie bede bo nie o tym praca. Wymyslilem przepisy kulinarne, gdyz jak
    mi sie wydaje
    czesto trudno mowic o indywidualizmie 5-10 zdan i mozna je latwo znalezc w necie.

    > Spodziewasz się, że się prawo w międzyczasie zmieniło, czy nie rozumiesz
    > wcześniejszych odpowiedzi?

    Chce miec opinie paru osob zajmujacych sie prawem o legalnosci przedsiewziecia
    a tamten watek jakos dyskucji nie wywolal. Nie chce sie tez rozdrabniac dlatego chce
    skopiowac
    wszystkie przepisy z 1 wybranej strony. Autor strony w pytaniu o zgode sie nie
    wypowie, bo
    zarabia na reklamach na swojej stronie wiec mu nie na reke by powstala druga taka
    sama.

    Czy moge skopiowac całą stronę z "sucho-brzmiacymi" przepisami i wykorzystać u siebie
    ?

  • 4. Data: 2007-01-29 00:59:06
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    smerf napisał(a):

> [...]
    sama.

    > Czy moge skopiowac całą stronę z "sucho-brzmiacymi" przepisami i wykorzystać u

    mowiac o kopiowaniu strony mam na mysli oczywiscie tylko teksty przepisow, nic
    wiecej.

  • 5. Data: 2007-01-29 07:07:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 29.01.2007 smerf <s...@a...home.pl> napisał/a: > Powod jest
    taki, ze pilnie potrzebuje tresci na strone www zwiazana z praca
    magisterska na informatyce.

    To może na przyszłość podpytuj w już istniejącym wątku bo tworząc nowy na
    ten sam temat, gdy kilka dni wczesniej otrzymałeś już odpowiedzi, masz
    spore szanse trafić do miejsca nazywanego killfilem, co zdecydowanie nie
    ułatwi zadania. Poza tym są różne fora prawnicze, gdzie tez możesz
    zapytać.

    --
    Marcin