  • 31. Data: 2021-03-27 22:05:50
    Temat: Re: przepisy covidowe
    Od: Zygmunt Yörgensen <z...@g...com>

    _Master_ napisał(a):
    > A TY ;-) z soku z buraka się urwałeś?

    https://twitter.com/tvp_info/status/1375872932157788
    163

    Podsłuchy były nielegalne, więc się nie liczy!

  • 32. Data: 2021-03-28 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Dlaczego mam Ci cokolwiek udowadniać? Tak usłyszałem w
    > opozycyjnych mediach bo innych nie słucham/oglądam.

    Z bardzo prostego powodu - bo ci nie wierze.

    > WHO zauważyło że problemy poszczepienne występują po szczepieniu
    > dwoma różnymi seriami.

    A sa osoby które dostały 2 takie same serie?
    W przypadku szczepien które dzieli conajmniej kilka jak nie kilkanascie
    tygodni?

    > Tym bardziej uprawdopodabnia to takie teorie wygłoszone w owych
    > mediach dawno przy pojawieniu się pierwszej szczepionki która
    > miała być w dwóch dawkach.
    >
    > Chcesz się o coś ważnego pokłócić czy masz taką cechę Z NATURY?

    Wiesz, ja słyszałem w mediach ze Master jest bałwanem iz nadejsciem
    wiosny kłopoty sie skonczą.
    Naprawde, tak mowili... ;-DDD

    Rozumiesz juz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 33. Data: 2021-03-28 23:21:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-27-marca-2021 o 21:44, Robert Tomasik pisze:
    > Nie zostawiasz informacji, na co odpowiadasz, to w sumie nie wiadomo do
    > czego się odnosisz.

    Ja pier... NASTĘPNY.

    Darmowy program w XXI wieku jasno i wyraźnie rysuje drzewo z serwera
    komu kto odpowiada.
    Jak ktoś do dziś nie potrafi korzystać z DOBRYCH narzędzi to mogę tylko
    WSPÓŁCZUĆ.

    Cytuję jeśli odnoszę się do konkretnego zdania.

    W przeciwnym przypadku nie DUBLUJĘ BEZSENSOWNIE DANYCH

    WKURWIA mnie jak aby przeczytać jedną linijkę odpowiedzi muszę 3 sek.
    przewijać elaborat bo każdy debil cytuje wsztstko co ktoś wcześniej
    ZACYTOWAŁ
    Tak był od tego dodatek TB chowający tekst ale przestał działać w nowych
    wersjach

    PS. Tu zacytowałem specjalnie dla Ciebie abyś zrozumiał przekaz i
    PRZEJRZAŁ NA OCZY.

  • 34. Data: 2021-03-28 23:22:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-27-marca-2021 o 21:44, Robert Tomasik pisze:
    > Cześć osób ma niektóre osoby w KF-ie

    Weź nie pierdol. Wszystkie cwaniaki mają niby kfy a odpowiadają po
    całości wszystkim dla zasady ;-)

  • 35. Data: 2021-03-28 23:24:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To nie podsłuchy tylko korespondencja Giertycha z jego kompa
    niedemokratycznie i nie unijnie pozyskana ;-)

  • 36. Data: 2021-03-29 09:31:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt Yörgensen" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    >https://twitter.com/tvp_info/status/137587293215778
    8163
    >Podsłuchy były nielegalne, więc się nie liczy!

    W USA, bo u nas to nie ma takiego prawa :-(

    J.

  • 37. Data: 2021-03-29 10:17:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Chcesz się o coś ważnego pokłócić czy masz taką cechę Z NATURY?

  • 38. Data: 2021-03-29 12:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Chcesz się o coś ważnego pokłócić czy masz taką cechę Z NATURY?

    Chciałbym uzyskac wiarygodną informacje od kogoś kto w dyskusji uzył
    tej informacji jako argumentu.
    Widze jednak ze to było tylko kłamstwo które miało odbić piłeczkę.

    I tyle. Nie ma miedzy nami sporu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 39. Data: 2021-03-29 13:42:43
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 28.03.2021 o 23:22, _Master_ pisze:

    > Weź nie pierdol. Wszystkie cwaniaki mają niby kfy a odpowiadają po
    > całości wszystkim dla zasady ;-)

    Gówno tam wiesz, Masterku.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)