  • 1. Data: 2003-12-29 14:12:53
    Temat: przeniesienie praw do mieszkania spółdzielczego
    Od: "essna" <e...@o...pl>

    witam, czy mozna przeniesc prawa glownego najemcy do mieszkania
    spoldzielczego na inna osobe nie bedaca rodzina? jak to wyglada, jakie
    dokumenty nalezy sporzadzic. b. prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2003-12-29 14:59:25
    Od: "Bogdan" <b...@w...pl>

    > witam, czy mozna przeniesc prawa glownego najemcy do mieszkania
    > spoldzielczego na inna osobe nie bedaca rodzina? jak to wyglada, jakie
    > dokumenty nalezy sporzadzic. b. prosze o odpowiedz

    Z tego co wiem to nie mozna, ale mozesz wykupic na wlasnosciowe prawo do
    lokalu spoldzielczego i wtedy przeniesc je w formie sprzedazy lub darowizny
    na obca osobe. Chyba ze wejdziesz w zwiazek malzenski z ta osoba i zaleduja
    ja u Ciebie w lokalu - tylko ze wtedy nie bedzie ona glownym najemca, ale
    gdybyscie wtedy dokonali zamiany to dostaniecie przydzial wspolnie ;-)