  • 1. Data: 2003-10-09 13:40:36
    Temat: przeniesienie na pol etatu ?
    Od: "DEG" <f...@w...pl>

    Mam w zakladzie nastepujaca sytuacje. Do tej pory bylismy zatrudnieni na
    caly etat (najnizsza srednia krajowa) czyli 800 PLN, ale od miesiaca zmienil
    nam wlasciciel umowe na pol etatu z ta sama kwota czyli caly czas jest to
    800 PLN.

    Nie za bardzo wiem co on uzyskuje a ja w zwiazku z tym trace. Prosze o
    wyjasnienie zaistnialej sytuacji

    DEG

  • 2. Data: 2003-10-11 20:11:21
    Temat: Re: przeniesienie na pol etatu ?
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

> [...]
    > 800 PLN.
    >
    > Nie za bardzo wiem co on uzyskuje a ja w zwiazku z tym trace. Prosze o

    Tez go nie rozumiem i sadze ze nie tracisz nic i nalezy sie cieszyc, bo to
    tak jak bys dostal 100 procent podwyzki:)

    Dan.