eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzeniesienie na inne stanowisko a rozwiazanie umowy za wypowiedzeniem › przeniesienie na inne stanowisko a rozwiazanie umowy za wypowiedzeniem
    From: Akanid <a...@w...pl.bezspamu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przeniesienie na inne stanowisko a rozwiazanie umowy za wypowiedzeniem
    Date: Wed, 17 Aug 2005 11:38:59 +0200

    Witam

    Jestem w trakcie rozwiazania uymowy za wypowiedzeniem wreczonego mi
    przez pracodawcę. 2tyg wypowiedzenia uplywa 27.08. Wczoraj tj 16.08
    pracodawca wreczylk mi pismo o przeniesieniu do dzialu przemyslowego
    sklepu. Nie moge tam pracowac ze wzgledow zdrowotnych (prawda bez
    wałków) wiec poszedlem za zwolnienie do 27.08. W pismie przenoszacym
    mnie z informatyka na fizycznego jest napiusane ze w zwiazku z
    szczegolna potrzeba pracodawcy zgodnie z art.42 par 4 Kodeksu pracy
    powierza mi tamto stanowisko i że pozostale warunki umowy pozostaja bez
    zmian. jest tam napisane tez ze od dnia 17.08 do 27.08 mam pracowac na
    tamtym stanowisku. nie ma slowa o przywroceniu umowy nie dostalem tez
    nowego zakresu obowiazkow do podpisu.

    W zwiazku z tym mam pytanie czy po powrocie do pracy ze zwolnienia
    lekarskiego wlasciwe tylko po swiadectwo i ksiazeczke pracownicza moga
    robic mi jakies problemu typu ze umowa o prace jest wazna i mam
    pracowac? nie chce tam pracoweac bo mnie zalatwiono na cacy a od 29 chce
    isc do nowej pracy i nie chce miec problemów ze starym pracodawca. czy
    rozwiazanie umowy o prace stanowi wg prawa jej integralna czesc? bo
    jesli tak to skoro pozostale warunki umowy pozostaja bez zmian nie
    powinienem miec problemow. tak mi sie wydaje ale prosze o pomoc i porade
    czy dobrze mysle czy zle.

    pozdrawiam
    akanid