  • 1. Data: 2003-05-28 15:39:17
    Temat: przemeldowanie
    Od: "KK" <n...@n...com>

    Hej,

    Jak wygląda procedura meldowania się w nowym miejscu? Poprzednio było to
    inne miasto, inne województwo (jeśli to coś zmienia :-). Czy muszę coś
    załatwiać w dotychczasowym UM - czy tylko w nowym?

    I pytanko - czy muszę informować o tym US?

    Pozdrawiam
    KK

  • 2. Data: 2003-05-28 15:48:47
    Temat: Re: przemeldowanie
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "KK" <n...@n...com> wrote in message
> [...]
    > załatwiać w dotychczasowym UM - czy tylko w nowym?
    >
    > I pytanko - czy muszę informować o tym US?

    Jedziesz do starego miejsca i się wymeldowujesz, potem wmeldowujesz się do
    nowego.

    Potem: powiadamiasz zakład pracy, a ten załatwi ZUS.
    Do US wysyłasz NIP-3
    przy okazji załatw jeszcze lekarza, z nowego miejsca gdzie chcesz chodzić do
    lekarza bierzesz druczek i jedziesz z nim do starej przychodni, oni ci
    wpiszą, że potwierdzają rezygnację z ich usług.

    potem wymiana dokumentów, zmiana adresu w bankach, czy gdzie tam jeszcze go
    podawałes

  • 3. Data: 2003-05-28 16:14:06
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "p...@g...pl" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > wpiszą, że potwierdzają rezygnację z ich usług.
    >
    > potem wymiana dokumentów, zmiana adresu w bankach, czy gdzie tam jeszcze

    Czyli generalnie jazda na maxa ;-) Dzięki!

    KK

  • 4. Data: 2003-05-29 07:32:49
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > "KK" <n...@n...com> wrote in message

    > Jedziesz do starego miejsca i się wymeldowujesz, potem wmeldowujesz się do
    > nowego.

    Tia - chyba, ze urzednik w nowym miejscu bedzie mial "dobra wole" (czytaj
    motywacje w postaci $$$) to moze sam zalatwic ci wymeldowanie ze starego
    :-))

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 5. Data: 2003-05-30 11:29:48
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    KK wrote:
    [ciach]

    > Czyli generalnie jazda na maxa ;-) Dzięki!
    >
    > KK

    aha, i nie zapomnij o książeczce wojskowej. to się okazuje jeden z
    najważniejszych druków przy meldowaniu się.
    Ja byłem przez ponad tydzień "wymeldowany do nikąd", bo przy wymeldowaniu
    się pani wystarczyło że powiedziałem że mam kat D. Ale przy meldowaniu się
    w nowym miejscu, brak książeczki wojskowej okazał się zaporą nie do
    przebycia. Musiałem przypomnieć sobie wszyskie miejsca gdzie byłem od
    swojej pierwszej i ostatniej komisji wojskowej(prawie 10 lat), przepatrzeć
    wszystkie szuflady moje i nie moje, zajrzeć pod wszystkie szafy ... horror.

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl