eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu › przekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu
    From: Kudłaty <k...@b...adresu.email>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu
    Date: Sat, 14 Jan 2006 05:52:18 +0100

    Witam,

    mam pewien problem. Otoz zdazylo mi sie trafic na pustej drodze
    czyli o bardzo niklym natezeniu ruchu (w danym momencie) - tj. 2-3 samochody
    co kilka kilometrow. Wieczorem - około 20.00; W terenie oznaczonym jako
    zabudowany - chociaz nawet policjant nie mogl wskazac zabudowan poza
    odleglymi o pare kilometrow od ulicy i stacja pali do ktorej jest pas
    osobny. Nawierzchnia lekko wilgotna - znaczy, ze nie jest sucha, ale
    nie jest mokra czy sliska.
    Samochodzik nieco sie rozbujal - bylo ponad 100 km/h.

    Policjat zaoferował 11 pkt. i 500 zł.

    Mandatu nie przyjalem - kazalem skierowac do sadu grodzkiego.
    Czy dobrze zrobiłem, a jezeli nie to moze da sie to jakos odkrecic?

    Czy sady sa na tyle rozgarniete, ze uznaja ze nie bylo zadnego zagrozenia
    i odstapia od wymierzenia kary? Przeciez to PUSTA droga - w tym konkretnym
    momencie przez te kilka minut od momentu zatrzymania nie jechalo
    zadne auto...

    Jakie mam mozliwosci odwolania sie?
    Czy do tego stosuje sie w przepisach zapis o niskiej szkodliwosci
    spolecznej?

    To ostatnie jest wazne o tyle, ze ostatnio sąd w poznaniu odmówił
    wszczęcia postępowania wobec 22 uczestnikow "marszu rownosci" gdyz
    "wykroczenie aby za nie ukarac, musi byc spolecznie szkodliwe".
    A skoro takie zdanie wyglasza SĄD to czemu by tego nie rozciągnąć
    na WSZYSTKIE możliwe "wykroczenia" które NIE SĄ szkodliwe społecznie.
    Gdyby sie dalo bylby to przydatna sprawa wywalczona przypadkiem przez
    terroryzujace nasze spoleczenstwo lobby pederastow.

    Po kolejne czy przypadkiem nie jest tak, że wyskakujacy z nienacka policjat
    stanowi WIĘKSZE zagrożenie dla ruchu niż ludzie jadacy - moze i szybciej
    niz znaki ktore ktos ustawil nie dla bezpieczenstwa ale zarabiania kasy
    (chodzi m.in. o ograniczenia szybkosci i oznaczenia terenu zabudowanego
    gdzie nie ma zabudowan w _rozsadnej_ gestosci).

    Zauważcie, ze nie jechałem w tłumie aut gdzie zbyt szybka jazda mogloby to
    doprowadzic do jakiejs tragedii. Tylko na PUSTEJ drodze, dosyc szerokiej
    drodze - bo to warszawa-lublin gdzieś w powiecie ryckim (ryki).

    --
    Kudłaty