eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu › Re: przekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu
  • Data: 2006-01-14 05:14:41
    Temat: Re: przekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Znaki miejscowosci byly? Byly.
    > To co najwyzej jak sie bedziesz grzecznie tlumaczyl, to dostaniesz mniej
    > niz 500.

    Witku, tam była ta biała tabliczka - teren zabudowany - a zabudowań nie
    ma... to troche tak jak by przykleić do czoła p. Oleksego napis, teren
    owłosiony :-)

    Czy jest jakaś metoda? Będe wdzieczny...
    no i jeszcze jedno o czym zapomnialem - czy musze jechac do sadu do RYK
    czy tez sprawa moze być przenesiona do tego, który jest miejscowo dla mnie
    odpowiedni czyli Lublin.
    (przecież we wszystkich czesciach polski mamy IDENTYCZNE przepisy, a tzw.
    sąd - czyli np. sędzia czy ławnik nie był obecny na miejscu zdarzenia).

    Pozdrawiam.
    --
    Kudłaty