eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzekrety z gwarancjami na komorki › przekrety z gwarancjami na komorki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!195.34.132.50
    .MISMATCH!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przekrety z gwarancjami na komorki
    Lines: 23
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2727.1300
    Message-ID: <1G8Va.67298$5u5.645585@news.chello.at>
    Date: Mon, 28 Jul 2003 12:28:45 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.45.232
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1059395325 62.179.45.232 (Mon, 28 Jul 2003 14:28:45 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jul 2003 14:28:45 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:157353
    [ ukryj nagłówki ]

    hej

    ostatnimi czasy (nie wiem czy dotyczy to calej polski, ale na pewno
    warszawy) cwaniaczki z serwisow telefonow komorkowych wpadli na pomysl jak
    sie pozbyc napraw gwarancyjnych, a mianowicie przy prawie kazdej
    nadarzajacej sie okazji, kiedy klient przynosi im uszkodzony telefon na
    gwarancji, robia mu wnikliwe badanie pod kontem sladow mikrokorozji i
    wsteplowuja utrate gwarancji twierdzac beszczelnie ze telefon byl zalany

    w 90% wypadkow albo nawet wiecej jest to oczywista bzdura, szczegolnie ze sa
    to slady mikrokorozji, ktore aby zobaczyc nalezy miec co najmniej
    szklopowiekszajace, takie slady beda wystepowaly zawsze po pewnym okresie
    uzytkowania telefonu w naszym klimacie, biorac pod uwage ze nie jest on
    hermetycznie zmkniety, sprawa nie dotycz mnie, ale juz paru moich znajomych
    utracilo gwarancje w ten sposob, a na pewno nikt z nich nie zalal telefonu

    mam pytanie teoretycznie maja racje, gdyz jesli telefon zostal uszkodzony z
    winy klienta (a tak jest w przypadku zalania) to klient traci gwarancje, w
    praktyce jednak jest to oczywistym oszustwem, i robieniem klienta w konia,
    czy jest jakas mozliwosc wygrania z takim numerem bez ciagania sie po
    sadach, czy jestesmy skazani na zlodziejstwo serwisow?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1