  • 1. Data: 2002-05-19 20:05:29
    Temat: Znalazlem dokumenty zlodzieja - co zrobic?
    Od: "bolus4" <b...@w...pl>

    Czesc Wam!!!
    Znalazlem na swoim ogrodku dzialkowym, ok. 2 metrow od dziury po skradzionym
    iglaku, dokumenty prawdopodobnie sprawcy. W sasiednich ogrodkach rowniez w
    tym samym dniu dokonano drobnych kradziezy kwiatow. Przypuszczam, ze policja
    nawet nie zajmie sie ta sprawa ze wzgledu na "niska spoleczna szkodliwosc
    czynu".
    Co radzicie zrobic z delikwentem? Zastanawialem sie nad zeskanowaniem jego
    zdjecia i rozwieszenia w gablocie dzialkowej.
    Za wszelkie porady z gory dziekuje.
    hej

  • 2. Data: 2002-05-19 23:05:42
    Temat: Re: Znalazlem dokumenty zlodzieja - co zrobic?
    Od: "Yig" <y...@S...waw.pl>

    Użytkownik "bolus4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co radzicie zrobic z delikwentem? Zastanawialem sie nad zeskanowaniem jego
    > zdjecia i rozwieszenia w gablocie dzialkowej.

    a mozesz przyblizyc nam, krok po kroku, sposob, w jaki wnioskujesz ze te
    dokumenty naleza do sprawcy?
    Niezaleznie od tego, nie mozesz rozwieszac wizerunku "podejrzanego",
    niezaleznie od tego jest sprawca czy tez nie.

    --
    Cinis sum, cinis terra est, terra dea est...
    ergo mortuus non sum.

  • 3. Data: 2002-05-19 23:41:41
    Od: a...@n...net (Marcin Debowski)

    Dnia Sun, 19 May 2002 22:05:29 +0200 w artykule <ac90md$k94$1@news.tpi.pl>
    bolus4 <b...@w...pl> napisano co następuje:
> [...]
    >nawet nie zajmie sie ta sprawa ze wzgledu na "niska spoleczna szkodliwosc

    Zanieść na policję a przy okazji zgłosić kradzież. Nawet jeśli nic
    sprawcy nie zrobią to pozostanie ślad w papierach i może w przyszłości
    mu sie jakoś dostanie.
    Nie masz żadnej pewności, że dokumenty należą do złodzieja. Równie dobrze
    mogą należeć do kogoś, komu ów złodziej te dokumenty podprowadził.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2002-05-20 13:49:01
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    na twoim miejscu zglosilbym to na policji , jest wysoce prawdopodobne ze sa
    to dokumenty zlodzeija , mam jednak maly pomysl aby zglosic rowniez to ze to
    co zostalo skradzione bylo warte ponad np. 300 zl
    wowczas z tego co pamietam nie jet to juz na tyle mala szkodliwosc spoleczna
    i polcja moze uprzykrzyc zycie danej osobieps (byly przypadki kieszonkowcow
    ktorzy kradnac ponizej bodajze 250 zl nie byli karani jednak jezeli by
    ukradli wiecej niz dana kwota jest to juz przestepstwo wiekszej wagi)