  • 1. Data: 2004-03-01 08:28:30
    Temat: przekaz majątku-mieszkanie
    Od: jacek<k...@o...pl>

    Ja wraz z żona mieszkam w mieszkaniu tesciowej, ktora chcialaby
    przepisac na moją żonę calkowite prawo do uzywania i wlasnosci owego
    lokum. Chcialaby by mieszkanie to nalezalo do nas-ale z pominięciem
    pozostalych dzieci (w moja zona ma 4ro rodzenstwa, z czego 3 ma juz
    wlasna rodzine). Zaznaczam ze jest to jeszcze mieszkanie
    spoldzielcze-planujemy jego wykup, ale dopiero jak bedziemy pewni
    co do sposobu jak mamy to zrobic. w jaki sposob najlepiej zalatwic ta
    sprawe-aby reszta rodzenstwa mojej zony nie miala zadnego prawa do
    tego mieszkania.
    Nadmieniam ze moja zona mieszka z matka od 4 lat i sie nią
    opiekuje. dodatkowym problemem jest jeden brat ktory wciaz jest
    zameldowany w tym mieszkaniu, pomimo iz nie mieszka juz w nim od
    4 lat. Ja zamieszkalem tutaj w roku 2002.
    Prosze o pomoc
    z gory dziekuje
    J.

    -> http://usenet.pomocprawna.info