  • 1. Data: 2004-03-01 08:59:14
    Temat: bilingi telefoniczne
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Witam wszystkich!
    Otrzymalem odpowiedz od operatora telefonii komorkowej, cytuje fragment.

    "Wyjaśniamy, że Operator sieci ... nie świadczy usługi rejestracji połączeń
    przychodzących na numer telefonu Abonenta oraz nie prowadzi rejestru treści
    przesyłanych SMSów."

    Czy to mozliwe, chca pozbyc sie problemu czy faktycznie nie maja rejestrow ?

    Sprawa ma zwiazek z postepowaniem sadowym.

    Pzdr

  • 2. Data: 2004-03-01 09:45:22
    Temat: Re: bilingi telefoniczne
    Od: "Krzysztof Doniczka" <k...@i...pl>

> [...]
    > przesyłanych SMSów."
    >
    > Czy to mozliwe, chca pozbyc sie problemu czy faktycznie nie maja rejestrow
    ?

    Billingi takie posiadają, ponieważ kiedyś dostałem wezwanie na policję w
    celu przesłuchania, bo na mój numer telefonu dzwoniła osoba wobec której
    prowadzone było postępowanie. Fakt że połączenie trwało chyba 15 sekund i
    było pomyłką ale jednak było. Musiałem jechać 40 km na komende żeby podpisac
    zenanie, że nie znam takiej osoby ;-) Oficer prowadzący śledztwo pokazał mi
    billing właśnie z mojego numeru telefonu. Tak więc raczej mają takie
    billingi ale mogą je udostepnić tylko na wniosek policji/prokuratora.

    Moja żona pracuje w telefoni komórkowej i oni naprawde wiedzą wszystko o
    połączeniach i SMS-ah, tylko raczej nie mogą tego ujawnić.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Doniczka

  • 3. Data: 2004-03-01 16:21:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Doniczka" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:c1v0mn$ep1$1@news.onet.pl...

> [...]
    > billing właśnie z mojego numeru telefonu. Tak więc raczej mają takie
    > billingi ale mogą je udostepnić tylko na wniosek policji/prokuratora.

    To o czym piszesz, to żaden dowód. W opisanym przez Ciebie przypadku
    korzystano z bilingu wychodzących rozmów. No i to muszą mieć, choćby w
    celu rozliczenia z abonentem.

    > Moja żona pracuje w telefoni komórkowej i oni naprawde wiedzą wszystko o
    > połączeniach i SMS-ah, tylko raczej nie mogą tego ujawnić.

    Nie wiem dokładnie w jakiej to mają postaci. Być może, że w systemie to
    gdzieś jest zapisane. Tylko może być kłopot techniczny ze znalezieniem.

  • 4. Data: 2004-03-01 20:10:26
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "grupy" <c...@g...pl> napisał:

> [...]
    > rejestru treści przesyłanych SMSów."
    >
    > Czy to mozliwe, chca pozbyc sie problemu czy faktycznie nie maja

    "sprawa Rywina" pokazala, ze rejestruja tresci sms'ow, a twierdza, ze
    nie. nie licz, ze w "drobnej" sprawie i "za darmo" cos uzyskasz... never...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448