  • 1. Data: 2004-02-29 21:28:44
    Temat: moja dziwczyna jakos swiadek
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    sprawa dotyczy drobnej kolizji na parkingu, jestem oskarzycielem posilkowym,
    bo niestety moj samochod zostal zarysowany a sprawca nie chce sie
    przyznac...
    moje pyt. jest takie - czy w tej sprawie moze zeznania skladac moja
    dziewczyna?
    moge powolac ja na swiadka?
    dzieki za odp. na temat:)
    pozdro:)

  • 2. Data: 2004-02-29 21:43:18
    Temat: Re: moja dziwczyna jakos swiadek
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał:

    > moje pyt. jest takie - czy w tej sprawie moze zeznania skladac moja
    > dziewczyna?
    > moge powolac ja na swiadka?
    > dzieki za odp. na temat:)

    moze, czemu nie? inna sprawa - jak sad oceni jej wiarygodnosc...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 3. Data: 2004-03-01 13:51:08
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości
    > moze, czemu nie? inna sprawa - jak sad oceni jej wiarygodnosc...

    tak samo jak wiarygodność kazdego innego świadka niespokrewnionego R6

    pozdrawiam,

    carlosky
    www.freefly.pl