    From: "MiK^" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przejecie samochodu przez prokurature + szukam firmy prawnej
    Date: Wed, 4 Nov 2009 07:43:45 -0800 (PST)

    Witam serdecznie,

    Zwracam sie do grupowiczow z taka sprawa...
    w 2006r mialem wypadek samochodowy. Auto zostalo odcholowane oraz
    wstepnie (ustnie) zostalo przekazanie zlecenia jego naprawy. 2 dni po
    wypadku otrzymalem wezwanie do prokuratury w sprawie samochodu na
    podstawie watpliwosci dot. jego wlasnosci. Policja wraz ze mna byla u
    mechanika na ogledzinach samochodu, ustnie zostalo zablokowane
    zlecenie naprawy. Policja zrobila zjecia, ogledziny, oraz
    poinformowala mechanika iz pojazd nie ma prawa wyjechac z warsztatu do
    czasu zamkniecia sprawy.

    Rok pozniej prokuratura uznaje iz samochod jest moja wlasnosnia.
    Odtworzone zostaje zlecenie naprawy jednak kilka dni pozniej zostaje
    zgloszona apelacja. Samochod znow zablokowany u mechanika.

    Na dzien dzisiejszy po okresie 3ch lat, przechodzac przez wszystkie
    mozliwe sady zostaje wlascicielem pojazdu. Jak sie okazuje mechanik
    zdazyl sprzedac samochod. Nie powiedzial tego jednoznacznie, zaczal
    sie jakac, unikac tematu grozba obliczajac kwote 17tys zlotych za
    parkowanie. Ja jednak poinformowalem prokurature o fakcie iz samochod
    znajduje sie na obcym terenie ktorego wlasciciel taka moze wystawic i
    to oni ponosza wszystkie koszta. Samochodu jednak nie ma juz od 2lat
    (znam dokladna date kiedy wyremontowane wyjezdzalo z warsztatu
    sprzedane). Pytanie brzmi:
    1)czy prokuratura pokryje koszty parkowania
    2)czy mechanik stwierdzajac wysokosc faktury parkowania za
    rownoznaczna z wartoscia samochodu mogl je sprzedac
    3)czy znaja panstwo jakas firme ktora za % moze zajac sie sprawa
    (najlepiej na terenie slaska) badz pod jakim haslem szukac jej u wojka
    google ;) Kiedys czesto dzwonila do mnie jedna z firm z katowic jednak
    dlugo sie nie odzywali pytajac czy cos sie dla nich znajdzie a ja nie
    znam ich numeru (sam nie mam czasu zajac sie sprawa)

    pozdrawiam i z gory thx za odpowiedz
    Michal