  • 1. Data: 2005-12-06 16:10:25
    Temat: przegląd techniczny samochodu - przepisy
    Od: "Mariusz" <a...@p...fm>

    witam,

    Prosze o wskazanie przepisów, na ktorych opierają się panowie
    przeprowadzający przeglądy techniczne pojazdów konkretnie samochodów
    osobowych.
    Mam trochę dyskusyjną sprawę, a chcialbym sie przygotować na ew krecenie
    nosem Pana ze stacji diagnostycznej.

    Z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2005-12-06 16:36:29
    Temat: Re: przegląd techniczny samochodu - przepisy
    Od: scream <n...@p...pl>

    Mariusz napisał(a):
    > Prosze o wskazanie przepisów, na ktorych opierają się panowie
    > przeprowadzający przeglądy techniczne pojazdów konkretnie samochodów
    > osobowych.

    Powinni opierać się na Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie
    warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia

    Link:
    http://www.ifp.pl/html/rd/03_32_262/03_32_262.html

    --
    best regards,