  • 1. Data: 2005-12-06 14:46:53
    Temat: przewleklosc
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Witam

    W jakim terminie sad musi rozpatrzyc sprawe o przewleklosc. Zlozylam
    pismo na poczatku listopada do tej pory cisz...
    Maj 30 dni 60 dni gdzie znajde wsskazowki
    Ania

  • 2. Data: 2005-12-06 15:02:24
    Temat: Re: przewleklosc
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Fumfol napisał(a):
    > W jakim terminie sad musi rozpatrzyc sprawe o przewleklosc. Zlozylam
    > pismo na poczatku listopada do tej pory cisz...

    złóż skargę na przewlekłość sądu ;)

    > Maj 30 dni 60 dni gdzie znajde wsskazowki

    jaki sąd, jakie postępowanie?

    KG

  • 3. Data: 2005-12-06 15:26:13
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Sad w dawnym miscie wojewodzkim- pila:) sprawa o nieumyslne
    spowwodowanie smierci mojego dziecka - dwoch lekarzy ( jeden przyznal
    sie sie do winy- dwa lata temu z jednym walcze) sprawa z urzedu. Ze
    szpitala dosyostalam odfszkodowanie:(

    to trwa od 1998 roku- a ja chce zyc i znow zaczac myslec o
    dziecku:)

    Pozdrawiam

    Ania

    --

    Pzdr - Tomek
    ---

  • 4. Data: 2005-12-06 15:27:33
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    przepraszam za bledy - ja z reguly takich nie robie:) maz wczoraj
    czyscil klawiature i widze:) ze polowa guziczkow:) mi ni edziala:)