  • 1. Data: 2003-09-07 20:07:36
    Temat: poszukuję nutek
    Od: "Wojciech" <a...@d...com>

    Czy ktoś może zetknął się z takim kawałkiem na gitarę klasyczną:

    autor: Maria Linneman
    tytuł: "Lady Claire" ?

    google i wszelkie inne dostępne mi środki są w tym temacie
    całkowicie bezradne.

    --
    Wojciech
    gg:2020256

  • 2. Data: 2003-09-07 22:41:28
    Temat: Re: poszukuję nutek
    Od: "Wojciech" <a...@d...com>

    On Sun, 07 Sep 2003 22:07:36 +0200, Wojciech wrote:

    Uuuuuppss ...
    poszło nie tam gdzie trzeba,
    sorry

    --
    Wojciech
    gg:2020256

  • 3. Data: 2003-09-08 12:32:22
    Od: "Chrisek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech" <a...@d...com> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może zetknął się z takim kawałkiem na gitarę klasyczną:
    >
    > autor: Maria Linneman
    > tytuł: "Lady Claire" ?

    Czy to jest oryginalny utwór na gitarę klasyczną? Czy raczej transkrypcja ?

    Pozdrawiam.

    Chrisek

  • 4. Data: 2003-09-10 10:35:03
    Od: "Chrisek" <k...@w...pl>

    Przepraszam za posta.
    Kolega/autor wątku sie pomylił z wysłaneim posta, ja mu odpowiedzialem, ale
    nie zauwazylem ze ten post idzie tez i na grupe pl.soc.prawo.
    Przepraszam raz jeszcze za zamieszenie.
    Pozdrawiam
    Chrisek