  • Data: 2003-09-22 18:50:27
    Temat: przedawnienie o ustalenie ojcostwa i alimenty
    Od: "jacobs" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dostałem pozew o ustalenie ojcostwa i alimenty na dziecko które jak twierdzi
    pewna pani jest moje. Dziecko urodziło się 5 lat temu. Słyszałem coś o
    przedawnieniu takich wniosków, czy jakoś tak. Czy na podstawie przedawnienia
    można taki wniosek odrzucić? Jak mam postąpić ? Czy do rozprawy powinno
    wogóle dojść i czy sąd powinien taki wniosek przyjąć od tej kobiety ?

    pozdrawiam i czekam na opinie

    Andrzej