  • Data: 2003-09-25 19:08:06
    Temat: Re: przedawnienie o ustalenie ojcostwa i alimenty
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bkunsm$j2f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ojcostwo dziewczynek ustalane jest tak samo jak chłopców. A że w imieniu
    > dziecka występuje matka? A kto ma występować, jak ojciec się go wypiera?
    ;)

    zle mnie zrozumialas :)
    chodzilo mi o to ze jak kobieta chce udowodnic ojcostwo facetowi to ma czas
    nieograniczony, natomiast jak facet chce zaprzeczyc temu ze przyczynil sie
    do narodzin jakiegos dziecka to ma na to tylko pierwsze pol roku jego zycia
    i w momencie kiedy facet np po roku dowie sie ze to dziecko nie jest jego i
    rozwiedzie z zona to i tak musi bulic alimenty jak na swoje (przynajmniej
    tak slyszalem w telewizorze)

    i gdzie tu sprawiedliwosc i rownouprawnienie?