  • 1. Data: 2004-07-27 12:29:08
    Temat: prowadzenie działaności gospodarczej-co to znaczy ?
    Od: "Krzysztof" <e...@k...lm.pl>

    Witam grupowiczów,
    Zadam być może banalne pytanie ale chciałbym dokładnie wiedzieć co oznacza
    pojęcie "prowadzenie działalności gospodarczej"-chodzi mi konkretnie o to
    czy:
    1) posiadanie zarejestrowanej działaności to jest to samo co prowadzenie
    działaności gospodarczej-bo przecież można mieć "zawieszoną działalność" w
    sencie takim, że nie opłaca się składek ZUS i nie ma żadnych dochodów z
    tytułu tej działalności-czy wówczas można mówić, że działaności się nie
    prowadzi,
    2) prowadzenie działaności jest tożsame z zarejestrowaniej tej działaności i
    wówczas można uważać, że jeżeli ktoś nie prowadzi działalności gospodarczej
    to znaczy, że nie ma tej działalności gospodarczej zarejestrowanej w
    urzędzie skarbowym.
    -
    pozdrawiam: Krzysztof

  • 2. Data: 2004-07-27 13:03:54
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    zarobkowa działalność wytwórcza, handlowa, budowlana, usługowa oraz
    poszukiwanie, rozpoznawaine i eksploatacja zasobów naturnalnych, wykonywana
    w sposób zorganizowany i ciągly - art 2 par 1 ustawy prawo działalności
    gospodarczej.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-27 17:20:54
    Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <e...@k...lm.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sencie takim, że nie opłaca się składek ZUS i nie ma żadnych dochodów z
    > tytułu tej działalności-czy wówczas można mówić, że działaności się nie

    Od dluzszego czasu nie ma juz takiego terminu. W ZUS nalezy sie
    wyrejestrowac.

    Nie osiaganie dochodow z tytulu dzialalnosci gospodarczej nie jest
    rownoznaczne z nie prowadzeniem takiej dzialalnosci. Pomimo braku dochodow
    nalezy placic skladki w ZUS.