  • 1. Data: 2006-07-15 07:49:17
    Temat: protokol na obalenie prezesa
    Od: Pawel <"sarzyk18[m"@lpa]o2.pl>

    witam - nie wiem jak zabardzo to okreslic ale sporobuje.
    Znajoma nalezy do pewnego stwazyszenia i w tym stowazyszeniu jest prezes
    ktory jest nie uczciwy w stosunku do ludzi ze stowazyszenia (przekrety
    itd...)
    Ludzie ze stowazyszenia chca wystosowac protokol przeciwnko niemu
    ktorym mogli by sie pozluzyc w sadzie.
    Mam prosbe czy ktos moze ma takie protokoly lub wie gdzie czegos takiego
    szukac?
    Bylbym bardzo wdzieczny

    Z gory serdecznie dziekuje
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-15 08:08:45
    Temat: Re: protokol na obalenie prezesa
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Pawel* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Ludzie ze stowazyszenia chca wystosowac protokol przeciwnko niemu ktorym
    > mogli by sie pozluzyc w sadzie. Mam prosbe czy ktos moze ma takie
    > protokoly lub wie gdzie czegos takiego szukac?

    Przede wszystkim sprawdziłbym w statucie stowarzyszenia jakie są formy
    nadzoru nad jego działalnością. Po drugie taki protokół musi odnosić
    się do sytuacji, dlatego pytanie o jakiekolwiek wzory jest niewłaściwe.
    Trzeba zbadać co on tam robi i to opisać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 3. Data: 2006-07-15 10:40:52
    Od: "Passalipo" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel" <"sarzyk18[m"@lpa]o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Znajoma nalezy do pewnego stwazyszenia i w tym stowazyszeniu jest prezes
    > ktory jest nie uczciwy w stosunku do ludzi ze stowazyszenia (przekrety
    Przekrety to przestepstwa z pkt widzenie prawa ?

    > Ludzie ze stowazyszenia chca wystosowac protokol przeciwnko niemu ktorym
    > mogli by sie pozluzyc w sadzie.
    Każdy przekręt powiązany jest z finansami a finanse z raportem biegłego.
    Biegły pewnie jest od Prezesa ale postraszcie biegłego odpowiedzialnością za
    podpis. Wizja odpowiedzialności karno-skarbowej wielu zmiękcza bo są
    instytucje które mogą za Was zrobić to w białych rękawiczkach.

    > Mam prosbe czy ktos moze ma takie protokoly lub wie gdzie czegos takiego
    > szukac?
    Otwarte wystapenie przeciwko Prezesowi przed sądem jest odważne
    Musicie się czuć pewni. Skoro czujecie się pewni to niech odpowiednie
    instytucje zrobią to za Was. Ktoś przecież nadzoruje działalność
    stowarzyszeń.
    Pozdrawiam
    N.P

  • 4. Data: 2006-07-16 21:53:06
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Passalipo" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Pawel" <"sarzyk18[m"@lpa]o2.pl> napisał w wiadomości
    > Przekrety to przestepstwa z pkt widzenie prawa ?

    Niekoniecznie. Zle sformuowana uchwala z punktu widzenia czlonka zarzadu
    moze byc przekretem z punktu widzenia prawa niekoniecznie.

    Nadzwyczajne walne zebranie zwolac (prezes zwoluje na wniosek podpisany
    przez liczbe osob okreslonych w statucie), ale zanim to zrobicie pisemnie
    zawiadomcie organ kontroli wewnetrznej (komisja rewizyjna) o spostrzezeniach
    i zadajcie pisemnej odpowiedzi na postawione zarzuty..

    Zarzad moze tez wyrazic swoje votum separatum w formie votym nieufnosci, ale
    czesto statut nie przewiduje zadnych konsekwencji prawnych.