    From: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: protokol na obalenie prezesa
    Date: Sun, 16 Jul 2006 23:53:06 +0200

    Użytkownik "Passalipo" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e9agnn$idn$1@news.wp.pl...

    > Użytkownik "Pawel" <"sarzyk18[m"@lpa]o2.pl> napisał w wiadomości
    > Przekrety to przestepstwa z pkt widzenie prawa ?

    Niekoniecznie. Zle sformuowana uchwala z punktu widzenia czlonka zarzadu
    moze byc przekretem z punktu widzenia prawa niekoniecznie.

    Nadzwyczajne walne zebranie zwolac (prezes zwoluje na wniosek podpisany
    przez liczbe osob okreslonych w statucie), ale zanim to zrobicie pisemnie
    zawiadomcie organ kontroli wewnetrznej (komisja rewizyjna) o spostrzezeniach
    i zadajcie pisemnej odpowiedzi na postawione zarzuty..

    Zarzad moze tez wyrazic swoje votum separatum w formie votym nieufnosci, ale
    czesto statut nie przewiduje zadnych konsekwencji prawnych.