  • 1. Data: 2003-09-04 12:50:02
    Temat: Prawa autorskie
    Od: "JarekG" <j...@d...pl>

    Witam.

    Zleciłem wykonanie układu elektronicznego osobie fizycznej (ja też jestem
    osobą fizyczną) . Chciałbym wraz z urządzeniem nabyć jej prawa autorskie.
    Z tego co się orjętuje prawa autorskie nie są zbywalne, można odkupić
    "możliwe korzyści" wynikające z praw autorskich.
    Chciałbym odkupić wszystkie możliwe prawa (mieć to zapisane w umowie), mieć
    możliwość odsprzedania, modyfikację itp.

    Czy istnieją jakieś gotowe umowy? (może ktoś zna jakiś link).
    Na co mam zwracać uwagę?

    Z góry dziękuje.
    JarekG