  • 1. Data: 2003-06-07 12:25:12
    Temat: Zwrot kosztów - sprawa w sądzie, świadek, koszt przyjazdu.
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Mam sprawę. Jestem świadkiem. Sąd zwraca koszt dojazdu. Czy jeśli mam noge w
    gipsie i nie mogę za bardzo chodzic to zwrócą mi za taxi jak pojade na sprwe
    i wroce?

  • 2. Data: 2003-06-07 19:38:20
    Od: f...@p...onet.pl

    Jesli bedziesz mial rachunek na przejazd w obie strony od taksowkarza , to
    powinni zwrocic, biorac pod uwage Twoj stan zdrowia powinni ustosunkowac sie
    pozytywnie do tego srodka transportu......ale pewnosci nie ma.... moga zwrocic
    w/g stawek jak za srodek miejskiej lokomocji.