  • 1. Data: 2003-06-07 12:16:13
    Temat: prawa autorskie - kiedy wygasa prawo do ksiazki w Ameryce?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Witam,

    mam uprzejme pytanie: jezeli ok 100 lat temu zostala w USA wydana ksiazka,
    a autor juz dawno (tez okolo 100 lat) nie zyje to ile czasu obowiazuja
    prawa autorakie majatkowe? Inymi slowy, czy moge ja obie przetlumaczyc i
    wydac w Polsce?

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Uprawiales seks poza cialem?

  • 2. Data: 2003-06-10 10:28:01
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    > a autor juz dawno (tez okolo 100 lat) nie zyje to ile czasu obowiazuja
    > prawa autorakie majatkowe? Inymi slowy, czy moge ja obie przetlumaczyc i
    > wydac w Polsce?

    Tak, ochrona wg prawa polskiego obejmuje okres 70 lat od smierci autora.

    Olgierd