  • 1. Data: 2003-06-07 12:07:13
    Temat: Zastępcza Kara Pozbawienia Wolności
    Od: "Krzyszt@f" <k...@r...pl>

    Witam

    W związku z tym iż w całości zapłaciłem do Sądu grzywny którą miałem
    rozłożoną na raty dostałem wezwanie do odbycia wakacji w zakładzie karnym.

    Wezwanie mam już na 16czerwca. Zastanawiam się czy jeśli bym ponownie
    napisał o rozłożenie na raty z jakimś rozsądnym uzasadnieniem oraz o
    wstrzymaniu wykonaniu kary czy będę musiał się zgłosić do Zakładu Karnego ??

    Skąd mogę wiedzieć czy Sąd wstrzyma mi wykonanie tej kary do czasu
    rozpatrzenia tego wniosku ??

    Jak można to zrobić najlepiej aby kara była wstrzymana ??

    Proszę o pomoc

    Krzyszt@f

  • 2. Data: 2003-06-07 12:19:17
    Temat: Re: Zastępcza Kara Pozbawienia Wolności
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzyszt@f" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Proszę o pomoc
    >
    > Znam kilku gości co poszli odsiedzieć grzywnę i baaaardzo tego żałowali.
    Po wyjściu mówił każdy że wolałby codziennie park czyścić z liści niż tam
    siedzieć. Zastanów się. Napisz podanie że chcesz to odpracować i pójdź
    osobiście tam gdzie orzekaja takie rzeczy i powiedz jaka jest sytuacja.
    Myślę że to coś da.

  • 3. Data: 2003-06-07 20:32:25
    Od: "Krzyszt@f" <k...@i...pl>

    Wiem iz tak można. Problem tym iż mam to z Sadu gdzie mam stale zameldowanie
    czyli woj Lubuskie a teraz mieszkam od dluzszego czasu w Gdansku

    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-06-08 08:33:25
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    To sprawa jest prosta. Musisz się przejechać do lubuskiego. :-)