  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prosze o pomoc, porecz. kredytu (zyrant ma klopoty)
    From: b...@o...home.pl (Bartosz Wzorek)
    Date: 4 Mar 2002 13:31:45 +0100

    Witam serdecznie

    Nie wiem czy taki problem byj juz poruszany
    ale pozwole sobie zapytac:

    Jest taka sytucja
    osoba pan Kowlaski bierze kredyt w banku
    porecza tej osbie pan Nowak (podpisuje tez weksel)
    Pan Kowalski po roku wyejzdza na stale do USA
    nie informujac o tym nikogo. Bank zatem zabiera sie za odzykiwanie swojej
    naleznosci od pana Nowka
    Czyli wszedl mu na wyplate/stypendium.
    Czy Nowak stoi juz na straconej pozycji? Czy nie ma mozliwosci wstrzymania
    egzekukcji wierzytelnosci od pana Kowlaskiego od pana Nowka?

    Bede wdzieczny za wszelkie uwagi, bo ta sytuacja wydarzyla sie na prawde a
    tzw pna Nowak to moj doby kolega. Choc o ile ja nie znam sie dobrze na
    prawie to powiedzialem mu ze raczej nic w tej sprawie nie zrobi bo podpisal
    weksel co za tym idzie zobowiazanie do splaty.

    --
    Pozdrawiam Sedecznie
    Bartosz Wzorek